- مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران - http://icep.ir -

پیام وزیر صنعت،معدن وتجارت به مناسبت سال جدید

به گزارش شبكه اطلاع رساني توليد وتجارت ايران”شاتا” متن پيام مهندس محمد رضا نعمت زاده به اين شرح است:
نسيم جانبخش بهار همراه با نويد تغيير و دگرگوني و خرمي طبيعت و تجلي آيتي از آيات بي‌شمار و قدرت بي‌انتها و لايزال الهي بار ديگر به لطف بيكران خداوند متعال وزيدن گرفت. سال ۱۳۹۲ با تمامي فراز و فرودهايش را در حالي پشت سر مي‌گذاريم كه حضور پرشور مردم، حماسه سياسي را رقم زد و حماسه اقتصادي در آينه اقتصاد مقاومتي تبلور و در سال جديد تداوم خواهد يافت.
جايگاه مؤثر و حياتي وزارت صنعت، معدن و تجارت در اقتصاد كشور پهناور ايران، وظايف همه ما را بيش از پيش در دستيابي به پيشرفت فراگير و توسعه پايدار، و كاهش ركود شديد موجود سنگين‌تر كرده است.
در سال جديد و در آزموني ديگر به منظور پاي‌بندي به منويات رهبر فرزانه انقلاب، پيروي از سياست‌هاي دولت يازدهم در خدمت هر چه بيشتر به ملت شريف و نجيب ايران اسلامي قرار گرفته‌ايم.
وزارت صنعت، معدن و تجارت اميدوار است در سال جديد با بهره‌گيري حداكثري از تدبير و توان تخصصي و اجرايي مديران و كاركنان خود در جاي جاي ميهن اسلامي در حوزه‌هاي برنامه‌ريزي، سياست گذاري، تقويت صادرات غير نفتي، افزايش توليد، واگذاري امور به مردم مديريت و نظارت در بخش‌هاي صنعت، معدن و تجارت بتواند به حول و قوه‌الهي، مردم عزيزمان را از نتايج اجرايي شدن اقتصاد مقاومتي بهره‌مند سازد.
در آستانه بهار طبيعت ضمن عرض تبريك نوروز سال يكهزار و سيصد و نود و سه بر خود لازم ميدانم از تلاش بي‌شائبه و مساعي كليه همكارانم در حوزه صنعت، معدن و تجارت قدرداني نموده و مراتب سپاس خود را اعلام نمايم.
از درگاه احديت، عزت و سرافرازي شما عزيزان را كه در راستاي اعتلاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران پاسداري از آرمانهاي انقلاب و خدمت به ملت شهيد پرور ايران از هيچ كوششي دريغ نمي‌ورزيد، مسألت مي‌نمايم./