مشاهده مطلب

      ۲۸ اسفند ۱۳۹۲      ۰             4226      اخبار معدن   Print This Post Print This Post

پیام وزیر صنعت،معدن وتجارت به مناسبت سال جدید

وزير صنعت،معدن وتجارت در پيامي به مناسبت فرا رسيدن سال 93 ابراز اميدواري كرد، در سال جديد با بهره‌گيري از تدبير و توان تخصصي و اجرايي در حوزه‌هاي برنامه‌ريزي، سياست گذاري، تقويت صادرات غير نفتي، افزايش توليد، واگذاري امور به مردم مديريت و نظارت در بخش‌هاي صنعت، معدن و تجارت بتوان از نتايج اجرايي شدن اقتصاد مقاومتي بهره‌مند شويم.

به گزارش شبكه اطلاع رساني توليد وتجارت ايران”شاتا” متن پيام مهندس محمد رضا نعمت زاده به اين شرح است:
نسيم جانبخش بهار همراه با نويد تغيير و دگرگوني و خرمي طبيعت و تجلي آيتي از آيات بي‌شمار و قدرت بي‌انتها و لايزال الهي بار ديگر به لطف بيكران خداوند متعال وزيدن گرفت. سال ۱۳۹۲ با تمامي فراز و فرودهايش را در حالي پشت سر مي‌گذاريم كه حضور پرشور مردم، حماسه سياسي را رقم زد و حماسه اقتصادي در آينه اقتصاد مقاومتي تبلور و در سال جديد تداوم خواهد يافت.
جايگاه مؤثر و حياتي وزارت صنعت، معدن و تجارت در اقتصاد كشور پهناور ايران، وظايف همه ما را بيش از پيش در دستيابي به پيشرفت فراگير و توسعه پايدار، و كاهش ركود شديد موجود سنگين‌تر كرده است.
در سال جديد و در آزموني ديگر به منظور پاي‌بندي به منويات رهبر فرزانه انقلاب، پيروي از سياست‌هاي دولت يازدهم در خدمت هر چه بيشتر به ملت شريف و نجيب ايران اسلامي قرار گرفته‌ايم.
وزارت صنعت، معدن و تجارت اميدوار است در سال جديد با بهره‌گيري حداكثري از تدبير و توان تخصصي و اجرايي مديران و كاركنان خود در جاي جاي ميهن اسلامي در حوزه‌هاي برنامه‌ريزي، سياست گذاري، تقويت صادرات غير نفتي، افزايش توليد، واگذاري امور به مردم مديريت و نظارت در بخش‌هاي صنعت، معدن و تجارت بتواند به حول و قوه‌الهي، مردم عزيزمان را از نتايج اجرايي شدن اقتصاد مقاومتي بهره‌مند سازد.
در آستانه بهار طبيعت ضمن عرض تبريك نوروز سال يكهزار و سيصد و نود و سه بر خود لازم ميدانم از تلاش بي‌شائبه و مساعي كليه همكارانم در حوزه صنعت، معدن و تجارت قدرداني نموده و مراتب سپاس خود را اعلام نمايم.
از درگاه احديت، عزت و سرافرازي شما عزيزان را كه در راستاي اعتلاي نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران پاسداري از آرمانهاي انقلاب و خدمت به ملت شهيد پرور ايران از هيچ كوششي دريغ نمي‌ورزيد، مسألت مي‌نمايم./

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: