مشاهده مطلب

      ۲۹ فروردین ۱۳۹۵      ۰             6365      اخبار معدن   Print This Post Print This Post

پاسخ به نیاز بازار برای تولید مفتول هشت میلیمتری

پايگاه خبري معدن نيوز- مدير پالايشگاه مجتمع مس سرچشمه گفت: به نيازهاي بازار براي توليد مفتول هشت ميليمتري در سال 1394 پاسخ داده‌ايم و تا کنون به هر ميزان تقاضا داشتيم مفتول 8 ميليمتري توليد و تعهداتمان را نسبت به بازار انجام داده‌ايم.

به گزارش پايگاه خبري معدن نيوز، محمدرضا کريمي پور با بيان اينکه پالايشگاه به غير از توليد کاتد يک واحد ريخته‌گري توليد مفتول ۸ ميليمتري دارد، گفت: اين واحد خوراک اوليه کارخانه‌هاي کابل‌سازي کشور را تأمين مي‌کند.
وي افزود: توليد مفتول بر اساس تقاضاي بازار است و به هر ميزان تقاضا وجود داشته باشد ما واحد توليد را بر اساس آن استارت مي‌کنيم.
کريمي پور در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده به منظور افزايش بهره‌وري و کاهش قيمت تمام شده محصولات شرکت گفت: اقدامات انجام شده هم در زمينه انرژي و تجهيزات و هم در خصوص نيروي انساني صورت گرفته تا با کاهش هزينه‌ها در قيمت تمام‌شده محصول، تغييراتي ايجاد کنيم.
وي درباره فاز نخست اقدامات که مربوط به کاهش انرژي و بالا بردن توان دستگاه‌ها است، اظهار کرد: در حوزه توليد مفتول ۸ ميليمتري که در واحد ريخته‌گري پيوسته انجام مي‌شود با تغييراتي که در ترانس‌ها و اضافه کردن بانک‌هاي خازني به وجود آورديم، موفق به کاهش خوبي در مصرف برق شديم. همچنين با تغييراتي در برنامه توليد، موفق به کاهش قيمت تمام شده مفتول ۸ ميليمتري شديم.
کريمي پور در ادامه به اقداماتي که در خصوص افزايش سطح کارآيي و بهره‌وري کارکنان پالايشگاه انجام شده است پرداخت و تصريح کرد: افزايش توليد پالايشگاه در سال گذشته از ۱۶۸ هزار به ۱۸۵ هزار تن نشان دهنده بالا بودن سطح آمادگي پرسنل و آماده به کاري تجهيزات پالايشگاه است.
مدير پالايشگاه مجتمع مس سرچشمه بيان کرد: براي افزايش بهره‌وري بايد در کنار ايجاد انگيزه براي نيروي انساني بحث آموزش‌هاي فني و تخصصي نيز دنبال شود.
کريمي پور اظهار کرد: در طي دو سال گذشته براي تمام نيرو‌ها به خصوص نيروهايي که در سال ۹۱ به استخدام شرکت درآمدند با همکاري واحد آموزشي مجتمع مس سرچشمه فرآيند آموزشي آنها را تکميل کرديم تا با افزايش توان تخصصي و کارآمدي نيروها بتوانيم افزايش بهره‌وري داشته باشيم.

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: