- مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران - http://icep.ir -

یادواره شهدای شرکت تهیه و تولید مواد معدنی ایران

اولين يادواره شهداي شرکت تهيه و توليد مواد معدني ايران وگراميداشت ايثارگران دوران دفاع مقدس برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي شرکت تهيه و توليد مواد معدني ايران ، اين مراسم با حضور مهماناني از وزارت صنعت، معدن و تجارت،مديرعامل شرکت،معاونين،مديران و جمع کثيري از کارکنان شرکت برگزار گرديد.

در ادامه اين مراسم آقاي نقره در جمع شرکت کنندگان به بيان خاطرات و ايثارگري رزمندگان هشت سال جنگ تحميلي اشاره و حضور جوانان را در جبهه ها، برگ زريني از تاريخ پرافتخار ايران زمين برشمرد و تاکيدکرد : خون مقدس شهيدان کشورما را براي هميشه در مقابل دشمنان بيمه كرد.

وي افزود: فرهنگ و روحيه بسيجي و انقلابي بعد از پيروزي شکوهمند انقلاب اسلامي در دل و جان اقشار مختلف رسوخ کرد و به برکت همين روحيه و رهنمودهاي حکيمانه امام راحل (ره) شاهد انس پيش از پيش مردم با مفاهيم اسلامي، تقويت باورها و تلاش براي دفاع از آرمانها بوديم.

در ادامه سردار نورالهي با بيان اينکه از ابتداي پيروزي انقلاب اسلامي تاکنون، كشورمان فراز و نشيب‌هاي بسياري را پشت سرگذاشته است.

وي رمز موفقيت شهدا را در وهله اول انديشه صحيح و شناخت راه سعادت با حرکت در مسير اهل بيت دانست و گفت: شهيدان و رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس با تأسي به آموزه‌هاي ديني همواره مدافع ارزش‌ها بودند و حرکت در مسير تحقق فرامين امام راحل(ره) را به عنوان ولي فقيه و نائب امام زمان(عج) برخود واجب مي‌دانستند.

سردار نورالهي هفته دفاع مقدس را بهترين فرصت براي احياي ارزش‌هاي اسلامي و بيان رشادت‌هاي فرزندان اين آب و خاک دانست و برلزوم پرشور برگزار شدن اين يادواره ها تاکيد کرد.

در پايان اين مراسم که به همت شوراي فرهنگي شرکت برگزار گرديد از خانواده شهيد محسن قنبري،مرتضي آويني،حسينعلي حسن پور،شهيده مهين خدايي و همچنين ۴۲ نفر از ايثارگران،فرزندان و خانواده معظم شهداي شرکت تهيه و توليد مواد معدني ايران تجليل بعمل آمد.