مشاهده مطلب

      ۱۰ دی ۱۳۹۱      ۰             1308      اخبار اصلی, پایگاه مقاومت   Print This Post Print This Post
با حضور چشمگیر پایگاه شهید جعفرزاده مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران

همایش حماسه حضور بصیرت در بافق برگزار شد

امام جمعه تهران در "همایش حماسه بصیرت امت" در شهرستان بافق بیان داشت: حادثه فتنه سال 88 معلول جریانات همان سال نیست و اصل نطفه این فتنه با پیروزی انقلاب اسلامی بسته شد و ساده اندیشی است که فکر کنیم معلول طراحی های سال 88 بوده است.

آیت الله سید احمد خاتمی با بیان اینکه حماسه ۹ دی ، حماسه پاسداشتنی می باشد ؛ بحث خود را در خصوص “عبرت های نهم دی” آغاز کرد.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: حادثه ۹ دی بسیار بزرگ و ماندگار بود و آنچه مهم تلقی می شود عبرت گرفتن از این حادثه است که با این مهم ، دیگر شاهد رخ دادن حوادث تلخ نخواهیم بود و جریانات شیرین برایمان تکرار خواهد شد.

وی حادثه ۹ دی را به دو بخش “قبل از حماسه”و “خود حماسه” تقسیم کرد و گفت: در خود حماسه ۹ دی حرف های شیرینی است ولی قبل از آن ، عبرت های تلخی وجود دارد.

و در ادامه افزود: در این عبرت تلخ ، شاهد جریان فتنه بودیم که با نوعی کودتای مخملی برای مقابله با ولایت فقیه که ستون فقرات نظام جمهوری اسلامی ایران است ؛ به صحنه آمده بود.

آیت الله سید احمد خاتمی خاطرنشان کرد: حادثه فتنه ۸۸ معلول سال ۸۸ نیست و طراحی میانی آن از ۱۸ تا ۲۳ تیر این سال در جریان تعطیل شدن “روزنامه سلام” بود که به دنبالش فتنه ای مشابه آفریده شد که مردم با حضورشان آن را خنثی ساختند.

این روحانی اذعان داشت: اصل نطفه فتنه سال ۸۸ با پیروزی انقلاب اسلامی بسته شد و ساده اندیشی است که فکر کنیم معلول طراحی سال ۸۸ بوده است.

وی با تأکید گفت: فتنه گران در انتخابات چه رأی می آوردند و چه بازنده می شدند ؛ این پروژه ادامه پیدا می کرد و رهبر انقلاب از همان روز اول فروردین این سال ، یادآوری می کردند که کسانی آماده اند تا با واژه “تقلب” ، انتخابات مردمی را لکه دار کنند.

امام جمعه موقت تهران جریان فتنه را به دو بخش “سران فتنه” و “بدنه فتنه” تقسیم کرد و بیان داشت: سران فتنه که انگشت شمار بودند. بدنه فتنه نیز کسانی بودند که حرف و اندیشه سران فتنه را باور کردند و با راه اندازی اغتشاشات ، انسان کشتند ، مسجد به آتش کشیدند و سرانجام روز عاشورا بر اصل ولایت فقیه توهین و فحاشی کردند.

وی افزود: عیناً در جریان سران فتنه ۸۸ ، این مورد را در جایی که می گفتند “چرا اسم ما از صندوق های رأی در نیامد؟!” مشاهده کردیم. جوابشان هم این بود که “مردم رأی ندادند”.

آیت الله سید احمد خاتمی در ادامه بیان کرد: آنانی که شعار تقلب در انتخابات را سر می دادند ؛ پس از گذشت ایام ، می گفتند: تقلب در این حد و اندازه ، کار آسانی نیست.

وی با اشاره به درخواست سران فتنه در خصوص ابطال انتخابات ، گفت: رهبری عظیم الشأن در مقابله با این درخواست صراحتاً اشاره کردند که زیر بار بدعت نمی روند.

این مسئول فرهنگی تأکید کرد: مردم بصیر با این افشاگری های صورت گرفته ، در هیچ کدام از انتخابات پیش رو به سران فتنه گر رأی نمی دهند و در حالی که ۸ ماه امام خامنه ای روشنگری کردند که این سران “مرزشان را با فتنه گران مشخص کنند” ؛ در برابر اظهارات اوباما و شیمون پرز که می گفتند: “مخالفان ایران سربازان ما هستند” ؛ جوابی نداده و خواستار شورش مردم بودند که پرونده این ها با عملکردی خائنانه برای همیشه در ایران بسته شد.

یار دیرین رهبر انقلاب افزود: به خاطر اینکه سرمایه های ملت را که با این مشارکت ۸۵ درصدی گامی بزرگ در روابط دیپلماتیک می توانست بردارد به تاراج کشانیدند ؛ حداقل حق شان همینی است که الآن در حال تحقق یافتن می باشد.

وی دو عامل بی بصیرتی و جدایی از ولایت را موجب فریب بدنه فتنه گران دانست و گفت: با بی بصیرتی دشمن را نشناختند و تحت تأثیر شعارهای دروغین وی قرار گرفتند.

عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری با این بیان این جمله که “بافق را باید با آمار افتخار آمیزش شناخت” اذعان داشت: امروز نظرسنجی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه را در رابطه با برخی از مسائل کلیدی نظام دیدم که الحمدلله مردم بافق در عرصه ولایتمداری ، استکبار ستیزی و طرفداری از عدالت در صدر جدول بودند.

 

[slideshow_deploy id=’1307′]

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: