مشاهده مطلب

      ۰۹ دی ۱۳۹۱      ۰             1273      اخبار اصلی   Print This Post Print This Post
به گزارش سایت رسمی طرح تجهیز معادن سنگ آهن مرکزی ایران

شرکت طرح تجهیز معادن سنگ آهن مرکزی در نمایشگاه صنعت و معدن و فلزات

نمايشگاه بزرگ صنعت، معدن و فلزات ايران با حضور طرح تجهیز معادن سنگ آهن مرکزی ایران برگزار شد. در این نمایشگاه ۲۶۰ شرکت داخلي و خارجي آخرین دستاوردهای خود را به نمایش گذاشتند.

۳ نمايشگاه بزرگ صنعت، معدن و فلزات ايران با حضور ۲۶۰ شرکت داخلي و خارجي روز گذشته در مشهد برپا شد.

مدير روابط عمومي نمايشگاه بين المللي مشهد گفت: اين شرکت ها در چهاردهمين نمايشگاه بين المللي صنعت، ششمين نمايشگاه بين المللي فلزات و هشتمين نمايشگاه بين المللي معدن و صنايع وابسته آخرين دستاوردهاي خود را به نمايش گذاشته اند.

سيدجمال شوشتري با اشاره به فضاي ۲۵ هزار مترمربعي نمايشگاه هاي صنعت، معدن و فلزات ايران در مشهد افزود: ۲۱۱ شرکت داخلي و ۵۶ نمايندگي شرکت هاي خارجي از کشورهاي آلمان، امارات، اسپانيا، ژاپن، ترکيه، کره جنوبي، چين، سوئد، انگلستان، ايتاليا، فرانسه و روسيه در اين نمايشگاه حضور دارند.وي با بيان اين که ۲۶۰ شرکت حاضر در اين نمايشگاه در قالب ۳۹۰ غرفه در تمامي سالن هاي نمايشگاه بين المللي مشهد جانمايي شده اند تصريح کرد: شرکت هاي حاضر در سه نمايشگاه بين المللي صنعت، معدن و فلزات در زمينه هاي اکتشاف و استخراج معادن، حفاري معدن و معدن کاري سنگ هاي تزئيني و نما- سنگ هاي قيمتي و سنگ هاي ساختماني- بهره برداران سنگ، ساخت ماشين آلات معدني و سنگبري، صنعت سيمان، سرمايه گذاري پروژه هاي معدني، طراحي و ساخت ماشين آلات، جوش و برش، ابزارآلات، بالابرهاي صنعتي، اتوماسيون صنعتي، توليدکنندگان انواع ورق هاي فولادي تخت گالوانيزه، رنگي و قلع اندود، فولادهاي سبک ساختماني، توليد انواع ورق گالوانيزه و روغني و لوله هاي صنعتي، آهن آلات، خطوط انتقال برق و ديتا و… حضور يافته اند.

شوشتري با اشاره به رشد کمي حضور شرکت هاي ايراني در مقايسه با دوره هاي گذشته اين نمايشگاه ها ادامه داد: سه نمايشگاه بين المللي صنعت، معدن و فلزات از تاريخ ۲۹ آبان ماه به مدت ۴ روز از ساعت ۱۶ الي ۲۲ آماده استقبال از ديدارکنندگان است.

 

[slideshow_deploy id=’1284′]

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: