مشاهده مطلب

      ۱۹ تیر ۱۳۹۷      ۰             15906      اخبار اصلی   Print This Post Print This Post

نفرات برتر دومین دوره مسابقات دارت و فوتبال دستی کارکنان مجتمع معرفی شدند

دومین دوره مسابقات دارت و فوتبال دستی کارکنان مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

به گزارش روابط عمومی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران؛ مسئول امور ورزشی مجتمع در خصوص دومین دوره مسابقات ورزشی دارت و فوتبال دستی گفت: این دوره از مسابقات به مناسبت هفته صنعت و معدن در بین کارکنان مجتمع در مجموعه سالن ورزشی امام علی آهن شهر برگزار شد.

حسین سلطانی نژاد افزود: در این دو رشته ورزشی ۵۲ شرکت کننده در دو بخش آقایان و بانوان با یکدیگر رقابت کردند.

وی با اشاره برگزاری مسابقات رشته دارت در بخش آقایان گفت: آقایان علی حسن پور نفر اول شد، ابوالفضل حیدری در جایگاه دوم ایستاد و محسن خواجه زاده نیز در سکوی سوم قرار گرفتند.

سلطانی نژاد نتایج بخش بانوان در رشته دارت را چنین برشمرد: خانم ها وجیهه حکمت عنوان نفر اول را بدست آورد، مبینا فلاح در مکان دوم قرار گرفت و سمیه السادات آثاری نیز عنوان سوم را از آن خود کردند.

مسئول امور ورزشی مجتمع برگزاری مسابقات فوتبال دستی در بخش را به شرح زیر توضیح داد: با توجه به بالا بودن تعداد شرکت کنندگان، مسابقه فوتبال دستی بصورت تیم های دو نفره برگزار شد که در نهایت در بخش آقایان ۱۲ تیم با هم به رقابت پرداختند و تیم آقایان محسن آخوندی و هادی پورعاشوری مقام اول، تیم آقایان علیرضا سررشته دار و سید روح اله حسینی مقام دوم و تیم آقایان هاشم دهستانی و میلاد کدخدایی به مقام سوم رسیدند.

به گفته سلطانی نژاد، در بخش بانوان، خانم ها سمیه السادات آثاری نفر اول ، مبینا فلاح نفر دوم و وجیه حکمت به عنوان نفر سوم معرفی شدند.

 

 

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: