- مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران - http://icep.ir -

نخستین یادمان شهدای کارمند بافق برگزار شد

نخستین یادمان شهدای کارمند بافق به همت حوزه بسیج شهید سید مصطفی خمینی و همکاری پایگاه سردار شهید جعفرزاده مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران، با حضور جمعی از مردم شهید پرور دیار دارالشجاعه در صحن متبرک آستان امامزاده عبدالله(ع) برگزار شد.

امام جمعه بافق به همراه جمعی از مسئولان محلی و نیز معاون هماهنگ کننده سپاه الغدیر یزد نیز در این یادمان حضور داشتند.

در کنار برگزاری یادمان باید منش شهدا را نیز فرا بگیریم
در ابتدا فرمانده ناحیه مقاومت بافق ضمن خوش آمد گویی به حضار، گفت: شب گذشته، وصیت نامه های شهدای کارمند بافق را مرور می کردم. در اکثر آن ها بحث ولایت مطرح شده بود. نوشته بودند: “ما می رویم تا امام امت تنها نماند”، “ما جان مان را برای قرآن و ولایت فدا می کنیم”.
سرهنگ بمانعلی باقیان در پایان سخنان خود بیان کرد: گرامیداشت یاد و خاطره شهدا تنها به برگزاری یادمان نیست، باید منطق و روش شهدای والامقام را نیز فرا بگیریم تا مورد رضایت آن ها واقع شویم.

شهدا روحیه ایثار، انفاق و صبر داشتند/ مکتب شهدا برگرفته از قرآن است
سخنران اصلی این یادمان مسئول واحد فرهنگی آستان مقدس امامزاده (ع) بافق بود که در ابتدا گفت: آنچه به خواست پروردگار عزت یافت، عزتش تا زمانی که قدرت خداوند تبارک و تعالی هست، پایدار خواهد بود.
حجت الاسلام محمد علی کارگران بیان کرد: شهید از درجات والایی در درگاه خداوند برخوردار است. کسانی که می خواهند در راه حضرت حق به شهادت برسند، می بایست روحیه ایثار و انفاق داشته و صبور باشند.
وی اذعان داشت: شهدا به جایگاه رسیدند که می توانند رو در روی پیامبران و ائمه اطهار علیهم السلام بایستند و رزق و روزی دریافت کنند.

 

[slideshow_deploy id=’3705′]