مشاهده مطلب

      ۰۷ بهمن ۱۳۹۱      ۰             1570      اخبار معدن   Print This Post Print This Post

نخستين جشنواره وب سايت هاي برتر معدن و صنايع معدني توسط مديريت فناوري اطلاعات و سيستم هاي ايميدرو برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي سازمان توسعه و نوسازي معادن و صنايع معدني ايران، دكتر فريدون احمدي رئيس هيات عامل ايميدرو با اشاره به اينكه تحول در معادن و صنايع معدني مستلزم تحول در فناوري ارتباطات و اطلاعات است، اظهار داشت: بدون شك، براي پيشبرد اين رسالت، بايد در حوزه اطلاع رساني و ارتباطات سرمايه گذاري بيشتري صورت گيرد.

وي ادامه داد: از اين رو، ضرورت آغاز يک نهضت فناوري اطلاعات اجتناب ناپذير است چرا كه امروز در مقايسه با گذشته، نياز بيشتري به فناوري اطلاعات است.

دكتر احمدي تصريح كرد: متاسفانه بسياري از مديران ، آگاهي کافي از فناوري اطلاعات ندارند و براي اين منظور، بايد از رده هاي بالاي سازمان شروع کرد و در نتيجه آنها بايد به روزتر از گذشته باشند.

رئيس هيات عامل ايميدرو برگزاري اين همايش را به فال نيک گرفت و ابراز داشت: اميد است در سال هاي آينده شاهد بهتر شدن عملکرد پورتال هاي شرکت هاي تابعه باشيم.

در ادامه جشنواره، آقايان مصلايي درباره «استراتژي امنيتي سايت ها»، امامي درباره «نقش و اثربخشي پورتال ها در موفقيت و توسعه پايدار سازمان ها» و دكتر جلالي به ايراد سخنراني پرداختند.

ارائه تنديس و تقديرنامه
بنا به اين گزارش، در ارزيابي انجام شده توسط دست اندركاران جشنواره، در بخش تنديس و تقدير، شركت هاي شركت فولاد خوزستان، چادرملو و ذوب آهن اصفهان به ترتيب مقام هاي اول، دوم و سوم را كسب كردند.
همچنين در اين جشنواره، شركت هاي سنگ آهن مركزي، مركز تحقيقات فرآوري مواد معدني ايران، زغال سنگ كرمان و آلوميناي ايران نيز موفق به دريافت لوح تقدير شدند.

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: