مشاهده مطلب

      ۲۷ فروردین ۱۳۹۶      ۰             13343      اخبار اصلی   Print This Post Print This Post
طی حکمی از طرف مهندس محمد مرشدزاده;

​سید حسین صاحبی مقدم رئیس هیئت تیراندازی با کمان شهرستان بافق شد

مراسم معارفه رئیس هیئت تیراندازی با کمان شهرستان بافق با حضور مهندس محمد مرشدزاده رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان یزد صبح امروز شنبه 26 فروردین ماه 96 در محل اداره ورزش و جوانان شهرستان بافق برگزار شد.

مراسم تودیع و معارفه رئیس هیئت تیر اندازی با کمان شهرستان بافق برگزار شد.
با حضور رئیس اداره ورزش و جوانان بافق و مهندس مرشدزاده رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان یزد مراسم تودیع و معارفه رئیس هیئت تیراندازی با کمان بافق برگزار شد .
به گزارش روابط عمومی هیئت تیر اندازی با کمان استان یزد این مراسم صبح روز شنبه مورخ ۲۶ فروردین در اداره ورزش و جوانان بافق با حضور مهندس مرشدزاده رئیس هیئت تیراندازی با کمان استان یزد ، نارگانی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ، جمعی از اعضای هیئت تیراندازی با کمان استان و  تعدادی از علاقمندان به این رشته ورزشی برگزار شد.
مسئول کمیته روابط عمومی هیئت تیراندازی با کمان استان یزد گفت در ابتدای این مراسم رضا نارگانی و مهندس مرشدزاده از خدمات چندین ساله محمود پاکزاد در زمینه تیم تیر اندازی با کمان شهرستان تشکر و قدردانی نموده و در آخر طی حکمی از طرف مهندس مرشدزاده سید حسین صاحبی مقدم به عنوان رئیس هیئت تیراندازی با کمان شهرستان بافق منصوب شد .
در پایان این مراسم مهندس مرشدزاده ضمن قدردانی از زحمات بی شائبه و بی دریغ رئیس اداره ورزش و جوانان بافق توفیقات روز افزون وی را از خداوند آرزو کرد.

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: