مشاهده مطلب

      ۱۵ اسفند ۱۳۹۵      ۰             12959      روابط عمومی   Print This Post Print This Post
در هفته دوم;

مسابقات فوتسال قهرمانی کارگران استان یزد جام فجر ۳۸

هفته دوم مسابقات فوتسال کارگران استان یزد با صدر نشینی شهرداری تفت در گروه الف و سنگ آهن فلات مرکزی در گروه ب به پایان رسید.

سنگ آهن، سهیل بار، شهرداری تفت و بیمارستان سیدالشهدا در هفته دوم جشنواره گل به راه انداختند.
هفته دوم مسابقات فوتسال کارگران استان یزد با صدر نشینی شهرداری تفت در گروه الف و سنگ آهن فلات مرکزی در گروه ب به پایان رسید.
به گزارش روابط عمومی هیئت ورزش کارگری استان یزد هفته دوم مسابقات فوتسال کارگران استان جام فجر ۳۸ روز جمعه ۱۳ اسفند ماه برگزار شد. در دیدار های این هفته ابتدا تیم های فولاد آلیاژی و یزدباف از گروه ب به مصاف هم رفتند که زد و خورد دو تیم قدرتمند کارگری استان یزد نتیجه ای جز تساوی ۲ بر ۲ نداشت و دو تیم با تقسیم امتیازات بازی را به پایان رساندند.
در دیدار تیم های کاشی میلاد و سنگ آهن فلات مرکزی ایران ۹ بار توپ از خط دروازه ها عبور کرد که ۷ گل سهم سنگ آهن و ۲ گل سهم کاشی میلاد بود. سنگ آهن با این برد پرگل و با توجه به توقف فولاد آلیاژی، جای این تیم را در صدر جدول گروه ب گرفت. سهیل بار هم در یک بازی مهیج موفق شد با نتیجه ۶ بر ۲ از سد رقیب خود حوزه ۲ فتح عبور کند. در مهمترین بازی گروه الف دو تیم خوب و یکدست دریاکاران و یزد پخش رقابت نزدیک و نفس گیری را برگزار نمودند که تجربه بازیکنان دریاکارن به جوانی تیم یزد پخش چربید و ۳ بر ۲ پیروز از زمین خارج شدند. مجموعه ورزشی کارگران هم ۷ بر ۳ نتیجه را به رقیب خود بیمارستان سیدالشهدا واگذار کرد. در بازی پایانی هم شهرداری تفت ۶ بار دروازه پیشگامان عصر ارتباطات را گشود و یک بار دروازه اش را باز شده دید تا ۳ امتیاز شیرین دیگر را در کارنامه خود ثبت کند و در پایان هفته دوم با تفاضل گل بهتر نسبت به دریاکاران صدرنشین گروه الف شود.
نکته جالب هفته دوم این بود که همانند هفته نخست در مجموع ۴۳ بار توپ از خط دروازه ها عبور کرد.
هفته سوم این مسابقات روز جمعه بیستم اسفند ماه در سالن چندمنظوره مجموعه ورزشی کارگران استان یزد واقع در میدان معلم برگزار خواهد شد.

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: