مشاهده مطلب

      ۲۴ اسفند ۱۳۹۴      ۰             6232      اخبار اصلی, پایگاه مقاومت, مجتمع   Print This Post Print This Post
با همکاری پایگاه مقاومت شهید جعفرزاده؛

مراسم سالگرد شهادت سردار جعفرزاده برگزار شد

مراسم سی و یکمین سالگرد شهادت سردار شهید حاج ابراهیم جعفرزاده با همکاری پایگاه مقاومت شهید جعفرزاده مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین در منزل پدر شهید برگزار شد.

مراسم سی و یکمین سالگرد شهادت سردار شهید حاج ابراهیم جعفرزاده دومین فرمانده تیپ الغدیرو بزرگداشت دو برادر و داماد شهيد خانواده جعفرزاده با همکاری پایگاه مقاومت شهید جعفرزاده مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولین در منزل پدر شهید در تاریخ ۲۰ اسفند ماه سال۹۴ برگزار شد.

در این مراسم که با حضور خانواده معظم شهید جعفرزاده، نماینده مجلس اصفهان، مدیران و جمعی از بسیجیان و کارکنان مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران و همچنین مردم شهید پرور اصفهان برگزار شد بعد از قرائت دعای کمیل، از مقام شامخ شهدا و پیروی راه آن عزیزان سخنانی بیان شد. در این مراسم که با حضور پیکر مطهر یک شهید گمنام مزین شده بود همرزمان شهید نیز به بیان خاطرات دفاع مقدس پرداختند.

در حاشیه این مراسم با شکوه و در امامزاده شاه زید اصفهان پایگاه مقاومت شهید جعفرزاده مجتمع معادن لات مرکزی ایستگاه صلواتی برپا نمود و از حضار پذیرایی به عمل آورد.

 

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: