مشاهده مطلب

      ۱۱ خرداد ۱۳۹۹      ۰             18707      اخبار اصلی   Print This Post Print This Post

مدیر مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی: روابط عمومی، خط مقدم هر سازمان است

مهندس اسلامی در اولین نشست هم اندیشی کارکنان واحد روابط عمومی مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی از جایگاه ویژه روابط عمومی به عنوان خط مقدم هر سازمان یاد کرد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی؛ اولین نشست هم اندیشی کارکنان واحد روابط عمومی مجتمع با مدیر مجتمع برگزار شد.

در این نشست مدیر مجتمع ضمن تبریک هفته روابط عمومی و ارتباطات از جایگاه ویژه روابط عمومی در هر سازمان یاد کرد و گفت: خط مقدم هر سازمان روابط عمومی است.

مهندس سید فرهاد اسلامی با اشاره به گسترش فعالیت های روابط عمومی مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی طی یک سال اخیر، خاطرنشان کرد: ارتباطات موثر درون مجتمعی و برون سازمانی، کار جمعی، انسجام، همفکری و هم افزایی شروط موفقیت این واحد می باشد.

مهندس علی میرابی، مدیر روابط عمومی مجتمع ضمن تقدیر از همراهی و مساعدت های مدیران مجتمع و همکاران خود در واحد روابط عمومی، گزارشی از اقدامات و برنامه های انجام شده و پیش روی مجتمع بیان کرد و گفت: تمام برنامه های روابط عمومی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی با توجه به روش اجرایی و اصول اولیه برنامه ها برگزار می شود.

در ادامه دیگر کارشناسان واحد روابط عمومی مجتمع به بیان عملکرد طی یک سال گذشته پرداخته و برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت حوزه کاری خود را بازگو کردند.

اجرای سند راهبردی ورزشی ، تشکیل کمیته های فرهنگی و ورزشی مجتمع، استقرار کتابخانه مرکزی و اجرای آرشیو الکترونیک اسناد روابط عمومی، پیوستن به خبرنامه الکترونیکی و بیان برنامه های فرهنگی و اجتماعی از جمله پیشنهادات و برنامه های پیش روی واحد روابط عمومی در سال جاری می باشد که در این جلسه بیان شد.

 

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: