- مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران - http://icep.ir -

مدیر مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران در پیامی اعیاد شعبانیه، روز پاسدار و روز جانباز را تبریک گفت

به گزارش روابط عمومی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران، متن کامل پیام مهندس سید فرهاد اسلامی به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

تقارن میلاد با سعادت حضرت امام حسین(ع) ، حضرت ابوالفضل (ع) و حضرت امام سجاد(ع) در سال جاری با نوروز باستانی، نشان از آغاز سالی پر خیر و برکت برای ایرانیان خواهد بود.

سوم شعبان، سالروز ولادت  با سعادت بزرگ پاسدار دین و آزادگی، عصاره نبوت و یادگار ولایت و نماد پاسداری از مکتب انسان‌ساز اسلام است که با تدبیر بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی روز پاسدار نامگذاری شد.

نامگذاری سالروز ولادت حضرت امام حسین علیه السلام به نام روز پاسدار و همچنین میلاد حضرت ابوالفضل علیه السلام به نام روز جانباز در واقع قدردانی از رشادت ها و سلحشوری های دلاورمردانی است که همواره در مسیر ولایت ولی امر خویش در زمان زعامت آن پیر فرزانه، امام خمینی (ره) و امروز گوش به فرمان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بوده اند و از هیچ کوششی در مسیر رشد و اعتلای جمهوری اسلامی ایران دریغ نکرده اند.

امروز، سپاه پاسداران سربلند از جنگ تحمیلی، در سال‌های پس از آن نیز در عرصه دفاع، امنیت و سازندگی همراه و همگام بوده و اکنون در نبرد بیولوژیک و شرایطی که ایران اسلامی درگیری با ویروس کرونا را تجربه می کند، پاسداران غیور انقلاب اسلامی در کنار حافظان سلامت و کادر درمانی همراه با مردم با درایت کشور در خط مقدم این مقابله تاریخی قرار گرفتند و توانسته اند بخش عظیمی از بار این اقدام بزرگ را بر دوش بکشند.

اینجانب ضمن تبریک فرخنده میلاد حضرت امام حسین(ع) روز پاسدار و ولادت باسعادت حضرت ابوالفضل العباس(س) روز جانباز به تمامی پاسداران و جانبازان عزیز کشور بویژه شهرستان بافق، امیدوارم در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری بنام ” جهش تولید” نامگذاری شده است در سایه همدلی و وحدت بتوانیم از بحران ویروس کرونا با سرافرازی عبور کنیم و روزهای سرشار از آبادانی و پیشرفت را در سال ۹۹ برای این خطه کویری بسازیم.

 

سید فرهاد اسلامی

مدیر مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی