مشاهده مطلب

      ۲۶ آذر ۱۳۹۸      ۰             18097      اخبار اصلی   Print This Post Print This Post

به گزارش روابط عمومی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی؛ در آیین بازدید مدیران مجتمع به همراه اعضای هیات مدیره شرکت راهسازی جهاد نصریزد و شرکت فراگیتی اندیشان (مشاورو نظارت)، از روند اجرای عملیات راهسازی پروژه جاده بافق – چاه گز بازدید کردند.

مدیر فنی و مهندسی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی با اشاره به بازدید به عمل آمده از محوربافق- چاه گز خاطرنشان کرد: در این پروژه تا کنون بیش ۱۲۰ میلیارد ریال هزینه شده که عملیات راهسازی تا پایان آبان ماه به پیشرفت ۵۰ درصدی رسیده است.

مهندس حمید رحیمی افزود: مسیر بافق به معدن چاه گز ۶۶ کیلومتر می باشد که در حال حاضر بیش از ۱۴ کیلومتر آن آسفالت و علامت گذاری، شش کیلومتر آماده آسفالت و هشت کیلومتر درحال زیرسازی می باشد.

وی گفت: پس از این بازدید با حضور مدیران مجتمع و مدیران اجرایی شرکت جهاد نصر یزد، جلسه در سایت اداری میشدوان برگزار و مقرر شد پیمانکار پروژه به منظور تسریع در عملیات راهسازی، ماشین آلات مورد نیاز را افزایش دهد تا پروژه با سرعت بیشتری به کار ادامه دهد.

رحیمی افزود: با توجه به اینکه اجرای خط پروژه در دهه قبل صورت پذیرفته است، به منظور دستیابی به آخرین الزامات استاندارد راه های اصلی و افزایش ضریب ایمنی جاده وهمچنین تکمیل ابنیه فنی مطالعات جغرافیایی بخش هایی از جاده مجددا مورد طراحی و بازبینی قرار گرفته گیرد.

 

 

 

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: