- مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران - http://icep.ir -

مدیر روابط عمومی مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی خواستار تشکیل هیئت ورزشی کارگری در بافق شد

به گزارش روابط عمومی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی؛ آیین تکریم و معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان بافق با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان، فرماندار و جمعی از مسئولان و ورزشکاران شهرستان، مدیر و کارشناسان روابط عمومی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی در فرمانداری بافق برگزار شد.

در این مراسم مدیر روابط عمومی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ضمن تقدیر از خدمات و زحمات نارگانی رئیس سابق اداره ورزش و جوانان بافق گفت: مهندس اسلامی، مدیر مجتمع قصد حضور در این مراسم را داشتند که به علت حضور مهمانان از ایمیدرو امکان حضور محقق نشد.

وی عنوان کرد: مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی از نیروی انسانی با پتانسیل بالا برخوردار می باشد و در صورت امکان می توان از این پتانسیل در راستای پیشبرد اهداف شهر و ارتقاء آن بهره مند شد.

مهندس علی میرابی با اشاره به جمعیت کارگری شهرستان و پتانسیل بالای کارگران و جوانان بافقی در امر ورزش، خواستار تشکیل هیئت ورزشی کارگری شهرستان شد و گفت: امیدواریم کارخانجات و مجموعه های معدنی و صنعتی سطح شهرستان با اهمیت دادن به ورزش کارگران خود زمینه سلامتی کارگران و نهایتا افزایش تولید را فراهم کنند.

میرابی افزود: ورزش کارگری به عنوان عاملی مهم در ارتقای سلامت روحی و جسمی کارگران نقش داشته و می تواند نقشی مهم در افزایش بهره وری و افزایش تولید ایفا نماید.

گفتنی است در پایان این مراسم از خدمات “رضا نارگانی” تقدیر و بجای وی “سمیه ایزدیان” به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان بافق معرفی شد.