مشاهده مطلب

      ۰۹ بهمن ۱۳۹۷      ۰             17065      اخبار اصلی   Print This Post Print This Post

مدیر روابط عمومی مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی خواستار تشکیل هیئت ورزشی کارگری در بافق شد

مهندس علی میرابی در آیین تکریم و معارفه رییس اداره ورزش و جوانان بافق، تشکیل هیئت ورزشی کارگری در بافق را خواستار شد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی؛ آیین تکریم و معارفه رئیس اداره ورزش و جوانان بافق با حضور مدیر کل ورزش و جوانان استان، فرماندار و جمعی از مسئولان و ورزشکاران شهرستان، مدیر و کارشناسان روابط عمومی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی در فرمانداری بافق برگزار شد.

در این مراسم مدیر روابط عمومی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ضمن تقدیر از خدمات و زحمات نارگانی رئیس سابق اداره ورزش و جوانان بافق گفت: مهندس اسلامی، مدیر مجتمع قصد حضور در این مراسم را داشتند که به علت حضور مهمانان از ایمیدرو امکان حضور محقق نشد.

وی عنوان کرد: مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی از نیروی انسانی با پتانسیل بالا برخوردار می باشد و در صورت امکان می توان از این پتانسیل در راستای پیشبرد اهداف شهر و ارتقاء آن بهره مند شد.

مهندس علی میرابی با اشاره به جمعیت کارگری شهرستان و پتانسیل بالای کارگران و جوانان بافقی در امر ورزش، خواستار تشکیل هیئت ورزشی کارگری شهرستان شد و گفت: امیدواریم کارخانجات و مجموعه های معدنی و صنعتی سطح شهرستان با اهمیت دادن به ورزش کارگران خود زمینه سلامتی کارگران و نهایتا افزایش تولید را فراهم کنند.

میرابی افزود: ورزش کارگری به عنوان عاملی مهم در ارتقای سلامت روحی و جسمی کارگران نقش داشته و می تواند نقشی مهم در افزایش بهره وری و افزایش تولید ایفا نماید.

گفتنی است در پایان این مراسم از خدمات “رضا نارگانی” تقدیر و بجای وی “سمیه ایزدیان” به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان بافق معرفی شد.

 

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: