مشاهده مطلب

      ۱۳ خرداد ۱۳۹۹      ۰             18717      اخبار اصلی   Print This Post Print This Post

مجهز شدن مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی به سیستم اطلاعات عملیات معدنکاری

سرپرست پژوهش مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی از نصب و راه اندازی سیستم اطلاعات مدیریت عملیات معدنکاری در این مجتمع خبر داد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی؛ نشست بررسی سیستم اطلاعات مدیریت عملیات معدنکاری با حضور مهندس داودی عضو هیئت اجرایی مجتمع، اساتید دانشکده های معدن، کامپیوتر و صنایع دانشگاه یزد، مدیرفنی ومهندسی، سرپرست و کارشناسان پژوهش مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی، مدیران فنی و بهره برداری مجتمع های سنگ آهن گل گهر سیرجان و جلال آباد زرند و کارشناسان شرکت آوید رایان فرداد در محل مرکز رشد پارک علم و فناوری اقبال یزد برگزار شد.

سرپرست پژوهش مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی با اشاره به پیچیدگی فعالیت های معدنکاری و لزوم بکارگیری فناوری های نوین اطلاعاتی در کشور گفت: عملیات معدنکاری با توجه به مشکلات متعدد در زمینه ترکیب اطلاعات، سازماندهی و تشخیص اطلاعات، می بایست به سمت سیستم های اطلاعات نوین با ابزار کاربردی گام بردارد.

مهندس علی میرابی افزود: برای افزایش سرعت در کارها و کاهش هزینه ها باید اطلاعات سازماندهی شود و برای هر فرآیند تصمیم گیری، اطلاعات با کیفیت مناسب ایجاد شود.

وی خاطر نشان کرد: با راه اندازی سیستم عملیات معدنکاری، جریان اطلاعات به صورت پیوسته در مراحل معدنکاری از اکتشاف تا تولید محصول به صورت آنلاین و بر خط برای مدیران و تصمیم گیران هر بخش فراهم خواهد شد.

نماینده شرکت آوید رایان فرداد ضمن ارائه نرم افزار معدن نگار به عنوان کیس استادی( نمونه منتخب) با اشاره به شرح خدمات و مراحل انجام این طرح گفت: سیستم اطلاعات مدیریت عملیات معدنکاری در این مجتمع طی سه فاز انجام می شود که شامل مراحل برنامه ریزی و تجزیه و تحلیل، مدلسازی سیستم، طراحی مفهوم سیستم، پیاده سازی سیستم،آزمایش کارایی و کیفیت و در نهایت استقرار سیستم می باشد.

در ادامه این نشست اعضای حاضر در جلسه در خصوص اجرای هرچه بهتر و رفع مشکلات احتمالی این سیستم به بحث و گفتگو پرداختند و با پیاده سازی سیستم مذکور از دیدگاه فنی و درنظر گرفتن بندهای صورتجلسه مربوطه موافقت نمودند.

 

 

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: