- مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران - http://icep.ir -

ما در تلاش هستیم فضای مساعد اقتصادی در بازارهای داخلی و خارجی خود حاکم کنیم

در آستانه سي و چهارمين سالروز انقلاب اسلامي ، وزير صنعت ، معدن و تجارت در جمع معاونان،مديران و كاركنان وزارتخانه در محل مرقد حضرت امام خميني (ره ) ياد و خاطره اين ايام را گرامي داشت و گفت:‌ ‌دشمنان تلاش بسياري براي نااميد كردن مردم از ارزش هاي انقلاب در پيش گرفته اند، ‌اما ملت ايران با عزمي خستگي ناپذير اين راه را كه همان راه خدا و انبياء الهي است ، ادامه مي دهند.

به نقل از شاتا، دكتر “مهدي غضنفري‌ ” افزود:‌ امروز همه ما در اين جا جمع شده‌ايم تا با يادآوري خاطره همه شهداي انقلاب اسلامي، جنگ تحميلي، با آرمان هاي سعادتمندانه امام راحل تجديد بيعت كنيم .

وي عنوان كرد:‌ خوشبختانه امسال مصادف با تقارن ايام الله دهه فجر و جشن هاي ربيع الاول شده به طوري كه دل هاي ما را متوجه امام و آرمان هاي ايشان و تمام اهدافي كه در انقلاب اسلامي آن را دنبال مي كرديم ،‌ مي كند .

وزير صنعت ، معدن و تجارت تصريح كرد :‌ دراين شرايط كشور كه شرايط حساسي است در يك جنگ اقتصادي با استكبار جهاني به سر مي بريم به طوري كه دشمنان انقلاب اسلامي آخرين تدابير و توطئه هاي خود را براي فشار به مردم و اقتصاد كشور به كار بسته اند.

وي ضمن تاكيد بر حضور گسترده مردم در راهپيمايي روز ۲۲ بهمن و پاسخ نه ملت ايران به دشمنان انقلاب اسلامي افزود: نزاع هميشگي حق و باطل به نقطه سرنوشت ساز خود رسيده است.

دكترغضنفري با بيان اين جمله كه دوباره ايثار، پايمردي ها و مقاومت، سرآغازي ديگر يافته ، افزود:‌ اين وزارتخانه همراه با مجموعه هاي خود همچون دوران هشت سال دفاع مقدس كه در پيشاني و خط مقدم اين جبهه جنگ بزرگ اقتصادي قرار دارد ، تلاش مي كند تا معيشت مردم به مخاطره نيفتد ، خط توليد متوقف نشود و همواره فضاي شور و اميد در جامعه دميده شود.

وي تاكيد كرد : ‌از سوي ديگر ما در تلاش هستيم فضاي مساعد اقتصادي در بازارهاي داخلي و خارجي خود حاكم كنيم.

وزير صنعت ، معدن و تجارت ادامه داد: ‌ما آمده ايم تا بگوييم اماما تا آخرين نفس با تو هستيم تا به بركت اين ايام وتلاش صنعتگران، معدنكاران و تجار، مسير انقلاب با اقتدار پيش رود و آينده متعلق به پاكان و مسلمين باشد كه اين همان مسير نور است .

دكتر غضنفري افزود:‌ يك بار ديگر همه ما دل هايمان را متوجه خدا و راه امام مي كنيم و به امام راحل قول مي دهيم تا با تبعيت از رهبر انقلاب تابع امر ايشان بوده ،‌به طوريكه دستور معظم له براي وزارتخانه: جهاد ملي، توليد ملي و اقتصاد مقاومتي بوده و جامع عمل پوشيدن به اهداف چشم انداز است.