مشاهده مطلب

      ۱۳ خرداد ۱۳۹۹      ۰             18752      اخبار ایران و جهان   Print This Post Print This Post

به گزارش تسنیم به نقل از سایپانیوز، سید جواد سلیمانی درباره اجرای طرح فروش فوق‌العاده خودرو، گفت: ثبت‌نام و انتخاب محصولات در این طرح تا ۱۴ خردادماه به صورت ۲۴ساعته ادامه خواهد داشت و پس از آن سایت برای انطباق اطلاعات ارائه شده توسط متقاضیان با سایر نهادها بسته خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه صحت‌سنجی و راستی‌آزمایی اطلاعات و بررسی محدودیت‌های اعمال شده برای کاهش واسطه‌گری و ایجاد نظام توزیع عادلانه، در فاصله روز پانزدهم تا هجدهم خردادماه انجام خواهد شد، افزود: متقاضیانی که حائز شرایط باشند و اطلاعات ارائه شده آنها با بانک اطلاعاتی سایر دستگاه‌های حاکمیتی همخوانی داشته باشد در قرعه‌کشی روز ۱۸ خردادماه حضور خواهند داشت.

 

مدیرعامل گروه سایپا اظهار داشت: قرعه‌کشی برای تخصیص ۱۰ هزار دستگاه از ۷ مدل خودرو گروه خودروسازی سایپا با حضور نمایندگانِ وزارت صنعت، معدن و تجارت، دادستانی کل کشور و دادستانی تهران، سازمان بازرسی کل کشور، مرکز ملی رقابت و سایر نهادهای نظارتی و نیز با پوشش تصویری رسانه ملی برگزار خواهد شد.

 

مدیرعامل گروه سایپا خاطرنشان کرد: اسامی منتخبین این طرح فروش پس از پایان قرعه‌کشی و تایید نهادهای نظارتی به صورت عمومی منتشر خواهد شد و متقاضیان محترم ۴۸ ساعت فرصت دارند تا نسبت به واریز وجه خودروهای انتخابی خود اقدام کنند.

 

سلیمانی از آغاز عرضه ۳۰ هزار محصول دیگر سایپا در قالب طرح پیش‌فروش خبر داد و افزود: پس از انجام قرعه کشی طرح فروش فوق‌العاده، عرضه ۳۰ هزار دستگاه دیگر را در قالب طرح پیش‌فروش آغاز خواهیم کرد.

 

وی گفت: اطلاعات تکمیلی پیش فروش خودرو روز شنبه ۱۷ خردادماه اعلام می‌شود.

 

 

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: