- مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران - http://icep.ir -

قدرت دفاعی ایران برای تجاوز به هیچ کشوری نیست

محمود احمدی نژاد صبح شنبه در حاشیه مراسم رونمایی از هواپیمای جنگنده ˈقاهر ۳۱۳ˈ که همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، انجام شد در جمع خبرنگاران رونمایی از این جنگنده را به ملت ایران تبریک گفت و افزود: مردم ایران هر روز به دستاورد نوینی رسیده اند.

وی تصریح کرد: طراحی و ساخت این هواپیمای شکاری فوق پیشرفته کاملا در داخل کشور توسط متخصصان ایرانی انجام شده است که دارای ویژگی های برجسته ای از جمله سیستم های پیشرفته است.

رییس قوه مجریه به گفت و گوی امروز خود با خلبان این جنگنده اشاره کرد و گفت: خلبان جنگنده قاهر ۳۱۳ دارای تجارب بسیاری در پرواز است که این هواپیما را بسیار عالی و بی نظیر توصیف کرد.

احمدی نژاد اظهارداشت: متخصصان در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، فرماندهان و مسوولان نیروی هوایی ارتش گزارش کاملی از این جنگنده را به ملت ایران ارایه خواهند کرد.

وی، طراحی و ساخت این جنگنده را نشانه اعتماد به نفس، بیداری و حرکت مستمر ایران دانست و یادآور شد: این حرکت توسط ملتی انجام شده است که تاریخ، فرهنگ و تمدن چندین هزار ساله دارد و زمانی انجام شده است که ملت ایران در دنیا بی رقیب است و هیچ کس جرات تعدی به آن را ندارد.

رییس جمهوری تصریح کرد: رونمایی از این هواپیمای جنگنده نشان دهنده این است که متخصصان ایرانی بسیاری از مرزهای دانش و پیشرفت را شکسته و از آن عبور کرده اند.

احمدی نژاد ادامه داد: این موضوع همچنین نشان دهنده این مطلب است که هیچ کالا و فناوری در خارج از دسترس متخصصان ما نیست و صنعتگران ایرانی به انقلاب و آزادی ملت ایران پایبند هستند.

وی، طراحی و ساخت هواپیمای جنگنده فوق پیشرفته قاهر ۳۱۳ توسط نیروهای متخصص وزارت دفاع را از نشانه های عشق، ایمان و تعهد عنوان و اظهارامیدواری کرد که این هواپیما در توسعه قدرت نظامی ایران موثر باشد.

رییس جمهوری تاکید کرد: قدرت نظامی ملت ایران برای توسعه طلبی و تجاوز به کشورهای دیگر نیست و این قدرت برای بازدارندگی و تجلی نبوغ ایرانی برای اهداف انسانی است.

احمدی نژاد با تبریک به نیروی هوایی ارتش برای دستیابی به این فناوری آن را به ملت ایران تقدیم کرد.