مشاهده مطلب

      ۲۸ دی ۱۳۹۱      ۰             1512      اخبار ایران و جهان   Print This Post Print This Post
رهبر انقلاب در ديدار مسئولان و كاركنان حفاظت اطلاعات نيروهاي مسلح:

فهم، دشمن‌شناسی و لحظه‌شناسی ملت اعجاب‌انگیز است

رهبر معظم انقلاب اسلامي، ظهر امروز (چهارشنبه) با مسئولان و كاركنان حفاظت اطلاعات نيروهاي مسلح ديدار کردند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار مسئولان و کارکنان حفاظت اطلاعات نیروهای مسلح، با اشاره به قطعی بودن وعده الهی در یاری صابران و متوکلین و یاری کنندگان دین خدا، تأکید کردند: مصداق عینی تحقق وعده الهی، نظام جمهوری اسلامی است که به رغم همه فشار‌ها و طراحی‌های دشمن، پس از گذشت ۳۴ سال، اکنون یک نظام محترم، مقتدر، اثرگذار در مسائل منطقه‌ای و جهانی، دارای ملتی بزرگ، فهیم، دشمن‌شناس و لحظه‌شناس و دارای پیشرفت‌های بزرگ علمی است.

رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر این که باید به خداوند متعال توکل کرد و به یاری خداوند نیز خوشبین بود، افزودند: جبهه استکبار همه تلاش و توان خود را به کار گرفته است تا با تحریم‌ها و فشار‌ها، ملت ایران را وادار به تسلیم کند؛ اما این ملت سختی‌ها را تحمل می‌کنند، زیرا نقشه و تاکتیک دشمن و هدف راهبردی او را متوجه شده و بنا به فهم و تشخیص درست، عمل می‌کند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خاطرنشان کردند: همان گونه که پیروزی انقلاب اسلامی در شرایط ناباورانه سال ۵۷، مصداق تحقق وعده الهی بود، ادامه انقلاب اسلامی و توانمندی و قدرتمندی و پیشرفت افزایش یابنده آن نیز، به رغم همه تندباد‌ها و فشارهای سنگین و دشمنی عمیق دنیای استکبار، مصداق عملی شدن وعده الهی است.

ایشان، فهم، دشمن‌شناسی و لحظه‌شناسی ملت ایران را یکی از مسائل اعجاب انگیز خواندند و افزودند: در قضایای سال ۸۸ که دشمن تصور می‌کرد، طراحی ده ساله او ضد جمهوری اسلامی به نتیجه رسیده است، ملت ایران با قدرت در صحنه حاضر شد و بر دهان مخالفان و معارضان بین‌المللی زد؛ چه برسد به مزدوران داخلی آن‌ها که در مقابل عظمت ملت ایران به شمار نمی‌آیند.

رهبر انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند: ملت ایران بار دیگر در روز ۲۲ بهمن، قدرت، شادابی و فهم خود را در مقابل جهانیان، به رخ خواهد کشید.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در بخش دیگری از سخنان خود، حفاظت اطلاعات را ایمنی‌بخش نیروهای مسلح و مسئولیت آن را سنگین، افتخار آمیز و همراه با شرف و منزلت دانستند و تأکید کردند: از دیدگاه اسلام، نیروهای مسلح، مجموعه‌ای مکانیکی و همچون یک ماشین بی‌اراده نیستند، بلکه سازمانی انسانی و دارای مجموعه‌ای از عقل و خرد، عزم و اراده و تصمیم، و ایمان و عواطف است.

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: