مشاهده مطلب

      ۲۶ آذر ۱۳۹۱      ۰             1107      اخبار معدن   Print This Post Print This Post

به نقل از پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري، محمدرضا رحيمي در اين جلسه با اشاره به ظرفيت هاي فراوان كشور در بخش صادرات خدمات فني و مهندسي، بر لزوم رفع موانع و برنامه ريزي براي سرعت بخشيدن به كارهاي مربوط به اين حوزه از صادرات تاكيد كرد.
معاون اول رييس جمهور همچنين با اشاره به وجود برخي گره ها و سختگيري ها بر سر راه صادرات خدمات فني و مهندسي، گفت: براي روان سازي و هموار شدن مسير، در صورت لزوم ستادي براي پيگيري و تسهيل فعاليت ها تشكيل خواهيم داد.
رحيمي گزارش ارائه شده توسط رييس سازمان توسعه تجارت را اميدبخش ارزيابي و اظهار اميدواري كرد با حمايت هاي لازم و با رفع موانع، ميزان صادرات خدمات فني و مهندسي به ميزان قابل توجهي افزايش پيدا كند.
در اين جلسه رييس سازمان توسعه تجارت گزارشي از وضعيت صادرات خدمات فني و مهندسي كشور و تعداد شركت هاي فعال در اين زمينه ارائه و مشكلات موجود بر سر راه توسعه صادرات را مطرح كرد.
در اين نشست همچنين شماري از نمايندگان بخش خصوصي از جمله نائب رييس انجمن صادركنندگان خدمات فني و مهندسي به تشريح مشكلات و موانع موجود پرداخته و پيشنهادات خود را براي ايجاد حمايت هاي سياسي، تسهيل و تسريع در اخذ ضمانت نامه هاي بانكي و برخورداري از تسهيلات تجهيز كارگاه و اعطاي بيمه هاي سياسي و تجاري مطرح كردند.
جلسه بررسي مسائل و مشكلات حوزه صادرات خدمات فني و مهندسي به رياست معاون اول رييس جمهورتشكيل شد.

 

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: