مشاهده مطلب

      ۳۱ خرداد ۱۳۹۴      ۰             5433      اخبار معدن   Print This Post Print This Post

به گزارش سایت رسمی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران به نقل از ایمیدرو، دکتر مهدی کرباسیان در راستای تحقق ماموریت راهبری توسعه و توانمند سازی و رقابت پذیری بخش معدن و صنایع معدنی باحفظ سیاستگذاری و نظارت عالیه وظایف اجرایی قابل واگذاری به شرکت ملی فولاد ایران را تعیین و ابلاغ کرد.
تعیین بسته های سرمایه گذاری و طرح های توسعه، اجرای طرح های زنجیره فولاد از گندله تا صنایع پایین دستی و مواد واسطه ای و بهره برداری از واحد های افتتاح شده از جمله وظایف جدید ابلاغی به شرکت ملی فولاد ایران به شمار می آیند.
در ابلاغیه رییس هیات عامل ایمیدرو به شرکت ملی فولاد ایران خواسته شده است تا ماموریت و استراتژی های این شرکت در ارتباط با موارد ابلاغی فوق تعیین شود.
در پی ابلاغ سیاست های مذکور، محمد خان داداش پور طی نامه ای از تلاش های صورت گرفته در دوسال اخیر برای لغو مصوبه انحلال و خروج شرکت ملی فولاد از لیست واگذاری تقدیر و تاکید کرده است که در مقطع کنونی تلاش، کوشش و مشارکت بیشتر کارکنان در انجام وظایف سازمانی، ویرایش نهایی استراتژی تدوین شده و ایجاد زیر ساخت های لازم برای پاسخ گویی به مسولان از اهم وظایف ذاتی و ملی همکاران شرکت خواهد بود.

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: