- مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران - http://icep.ir -

شانزدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست به کار خود خاتمه داد

مدیر روابط عمومی مجتمع گفت این نمایشگاه در حالی برگزار شد که مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران نیز در کنار دیگر شرکت کنندگان آخرین فعالیت های خود در زمینه حفاظت از محیط زیست را در معرض دید علاقه مندان و دوستداران محیط زیست قرار داد که مورد توجه مسئولان ، مدیران و اکثر بازدیدکنندگان از این نمایشگاه قرار گرفت.
مدیر روابط عمومی مجتمع گفت : دکتر معصومه ابتکار معاون رییس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ، دکتر کرباسیان معاون وزیر صنعت، ‌معدن و تجارت و رئیس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران و برخی از هنرمندان و بازیگران عرصه سینما و تاتر در مراسم اختتامیه این نمایشگاه حضور یافته و از فعالیتهای صورت گرفته بازدید نمودند.
در پایان این بازدید دکتر کرباسیان ضمن حضور در غرفه مجتمع از عمکرد معدنی و فعالیتهای محیط زیست مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران تقدیر و تشکر و برای دست اندرکاران این نمایشگاه آرزوی موفقیت و بهروزی نمود.
مدیر روابط عمومی مجتمع در پایان ضمن تشکر از مهندس مرشدزاده مدیر مجتمع در خصوص موافقت و حمایت از برپایی غرفه در این نمایشگاه ، هدف اصلی مجتمع از شرکت در این نمایشگاه را همکاری . مساعدت و تعامل بیشتر در زمینه های معدنی و محیط زیستی منطقه اعلام نمود.