مشاهده مطلب

      ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴      ۰             5341      اخبار ایران و جهان   Print This Post Print This Post

به گزارش سایت رسمی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی  ایران به نقل از پرس‌تی‌وی؛ ادامه شهرک‌سازی‌های غیر‌قانونی صهیونیستی و نقض آشکار حقوق بشر علیه فلسطینی‌ها موجب شد، نمایندگان پارلمان اروپا درخواست لغو تفاهم‌نامه همکاری با تل‌آویو را مطرح کنند.

کمیته نظارت بر حقوق بشر خاورمیانه گزارشی از پایمال شدن حقوق فلسطینی‌ها بوسیله رژیم صهیونیستی و تشدید رفتارهای غیر انسانی علیه آنها ارائه داده است. نمایندگان پارلمان اروپا این اقدامات از سوی نظامیان صهیونیست را غیر‌قانونی می‌دانند.
انتشار خبری مبنی بر کشتن تفریحی فلسطینی‌ها در جنگ ۵۰ روزه تابستان گذشته در غزه، واکنش تند نمایندگان پارلمان اروپا را به دنبال داشت. “آنجل واینا،” سخنگوی نمایندگان پارلمان اتحادیه اروپا از “فدریکا موگرینی،” رئیس سیاست خارجی این اتحادیه خواست، به چند سوال درباره نقض حقوق بشر در سرزمین‌های اشغالی پاسخ دهد. وی در ادامه افزود: مدارک موثقی در دست است که نشان می‌دهد نظامیان صهیونیست ۴۴ غیرنظامی را در اردوگاه‌های تحت حمایت سازمان ملل به شهادت رسانده‌اند و دست کم ۲۲۷ نفر را مجروح کرده‌اند.
در جلسه بعدازظهر روز گذشته پارلمان اروپا، ۲۸ نماینده این پارلمان، سیاست های تل‌آویو را برهم زننده برقراری صلح در خاورمیانه دانستند. مقامات اروپایی معتقدند ادامه شهرک‌سازی‌های صهیونیستی نشان می‌دهد این رژیم به دنبال صلح با فلسطین نیست.
بیش از ۱٫۵ میلیون صهیونیست در ۱۲۰ شهرک غیرقانونی زندگی می‌کنند و قرار است در آینده نزدیک بر تعداد آنها افزوده شود.

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: