مشاهده مطلب

      ۳۱ شهریور ۱۳۹۳      ۰             4868      اخبار معدن   Print This Post Print This Post

سیستم ارتقای بهره وری از ماه مهر در ایمیدرو اجرایی می شود

معاون مالي و اداري ايميدرو گفت: سيستم ارتقاي بهره وري از ماه مهر در اين سازمان اجرايي مي شود.

به گزارش روابط عمومي سازمان توسعه و نوسازي معادن و صنايع معدني ايران، عبدالرضا قاسمي با بيان اين مطلب اظهار داشت: به رغم ذخاير بالاي معادن در كشور، از نظر اكتشاف و توليد معدني به مرحله مطلوب جهاني دست نيافته ايم و اين موضوع با مولفه بهره وري نيروي انساني، ارتباط مستقيم دارد.
وي ادامه داد: بر اساس گزارش بانك جهاني سهم سرمايه انساني در توليد ثروت جهاني در كشورهاي صنعتي با درآمد بالا ۷۹٫۶ درصد،‌در حال توسعه ۱۵٫۹درصد و صادركننده مواد خام ۴٫۶درصد است اين در حاليست كه سهم نيروي انساني در هر يك از گروه هاي يادشده در توليد ثروت به ترتيب ۶۷درصد،‌ ۵۶درصد و ۳۶درصد در مقايسه با ساير عوامل توليد مانند منابع طبيعي و مالي است كه اين آمار نشان از اهميت نيروي انساني با كيفيت بالا در توليد ثروت دارد.
معاون مالي و اداري ايميدرو تصريح كرد: به منظور دستيابي به اهداف استراتژيك و برنامه هاي عملياتي ايميدرو در حوزه منابع انساني تاپ چارت سازماني،‌ شرح و وظايف،‌ طرح تفصيلي و ساير فرايندهاي مرتبط با جذب نيروي انساني و حقوق و دستمزد تدوين و نهايي شد. همچنين نظام ارزيابي عملكرد با هدف ارتقاء بهره وري و بهبود مبتني بر سنجش همزمان فعاليت هاي فردي و گروهي تدوين و در حال اجرا است.
به گفته قاسمي، در واحدهاي تابعه نيز موضوع اجراي طرح طبقه بندي مشاغل و اجراي نظام ارزيابي عملكرد در دست اقدام قرار دارد.
معاون مالي و اداري ايميدرو خاطر نشان كرد: هيات هاي اجرايي در واحدهاي تابعه نقش محوري در پيشبرد اهداف و برنامه ها را خواهند داشت و موضوع كنترل هاي داخلي و انضباط مالي كه از مباحث بسيار مهم در حوزه مالي و حسابرسي به شمار مي آيد توسط كارگروهي در حال تدوين و اجرا است.

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: