- مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران - http://icep.ir -

رهبر عالی ایران شرکت در انتخابات را برای مایوس کردن دشمنان ضروری دانستند

به گزارش ایرنا، تلویزیون مرکزی و خبرگزاری شین هوا روز سه شنبه با انتشار گزارش هایی نوشتند: آیت الله خامنه ای از ملت ایران خواسته اند تا با حضور حداکثری خود دشمنان را مایوس و ناامید کنند.
بنا بر این گزارش ها، از دیدگاه رهبر عالی ایران مشارکت گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری تضمین حق حاکمیت این کشور است.
رسانه های گروهی چین از قول معظم له آورده اند که حضور مردم در پای صندوق های رای دشمن را ناامید می کند و قدرت ویژه ای به ایران می بخشد.
تلویزیون چین و خبرگزاری رسمی این کشور در گزارش های خود آورده اند که از دیدگاه رهبر عالی ایران مهم این است که مردم با حضور در انتخابات، کشور را بیمه کرده و آن را مصون از هر گزندی بسازند.
گزارش ها خاطر نشان می کند که رهبر انقلاب اسلامی ایران حضور و مشارکت بالای مردم در انتخابات را باعث رویارویی قوی با دشمن دانسته و تاکید کرده اند که هر زمان مردم در صحنه بوده اند دشمنان عقب نشینی کرده و در طرح نقشه های خود علیه جمهوری اسلامی ناکام مانده اند.
تلویزیون مرکزی چین در گزارش خود آورده است: آیت الله خامنه ای ناامید کردن مردم در ایران را مجاز ندانسته و یادآور شده اند که این کار باعث مشکلات زیادی برای کشور می شود.
خبرگزاری شین هوا گزارش کرده است که انتخابات ریاست جمهوری ایران روز ۱۹ می (۲۹ اردیبهشت ماه جاری) برگزار می شود و ۵۰ میلیون نفر واجد شرکت در آن هستند.

منبع : پایگاه خبری خبرگزاری ایرنا