مشاهده مطلب

      ۲۳ فروردین ۱۳۹۵      ۰             6295      اخبار معدن   Print This Post Print This Post
بر اساس گزارش خبرنگار معدن 24

رتبه بندی جدید شرکت های معدن و صنایع معدنی ایران در فرابورس

معدن 24: فهرست رتبه بندی شرکت های فرابورسی از نظر کیفیت افشا و اطلاع رسانی مناسب منتشر شد و یک شرکت سرمایه گذاری با رتبه 100 در جایگاه اول و 3 بانک و 2 شرکت پالایشی با رتبه زیر 30 کمترین امتیاز را به خود اختصاص دادند.

بر اساس گزارش خبرنگار معدن ۲۴ سازمان بورس اوراق بهادار فهرست رتبه بندی کلیه شرکت های پذیرفته شده در فرابورس شامل ۵۸ شرکت، بر اساس امتیاز کسب شده از نظر کیفیت افشا و اطلاع رسانی مناسب برای دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ۹۴ به همراه اطلاعات مقایسه ای دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۳۰ آذر ۹۴ را منتشر کرد.

بر اساس این گزارش شرکت آهن و فولاد ارفع دارای رتبه ۲ در دوازده ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ۹۴ و رتبه ۳ در دوره دوازده ماهه منتهی به ۳۰  آذر ۹۴  بود.

هلدینگ توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه دارای رتبه ۲۴ در دوازده ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ۹۴ و رتبه ۲۰ در دوره دوازده ماهه منتهی به ۳۰  آذر ۹۴ قرار گرفت.

شرکت زرین معدن آسیا دارای رتبه ۲۷  در دوازده ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ۹۴ و در دوره دوازده ماهه منتهی به ۳۰  آذر ۹۴  و صنایع فولاد آلیاژی یزد دارای رتبه ۳۱ در دوازده ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ۹۴ و رتبه ۲۹  در دوره دوازده ماهه منتهی به ۳۰  آذر ۹۴  بود.

زغالسنگ پرورده طبس دارای رتبه ۳۷ در دوازده ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ۹۴  و شرکت ذوب آهن اصفهان  دارای رتبه ۵۰ در دوازده ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ۹۴ و رتبه ۴۸ در دوره دوازده ماهه منتهی به ۳۰  آذر ۹۴  می باشد.

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: