مشاهده مطلب

      ۲۳ بهمن ۱۳۹۵      ۰             7604      اخبار اصلی, روابط عمومی   Print This Post Print This Post
با حضور پر شور کارکنان مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی؛

راهپیمایی بیست و دوم بهمن ماه با شکوه و عظمت برگزار شد

کارکنان تلاشگر و ولایتمدار مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران همدوش با دیگر برادران و خواهران خود در راهپیمایی باشکوه بیست و دوم بهمن شرکت کردند.

به گزارش روابط عمومی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران ، کارکنان تلاشگر و ولایتمدار مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران همدوش با دیگر برادران و خواهران خود در راهپیمایی باشکوه بیست و دوم بهمن شرکت کردند.
مدیرروابط عمومی گفت : در روز ۲۲ بهمن کلیه مدیران ، سرپرستان و کارکنان ولایتمدار مجتمع همدوش با دیگر مردم غیور شهرستان در راهپیمایی باشکوه بیست و دوم بهمن شرکت کردند.
طباطبایی در ادامه گفت : در این راهپیمایی باشکوه که نمایش قدرت لایزال جمعی مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی است یکبار دیگر مردم با اتحاد ، یکدلی و یکپارچگی پایبندی به اصول اساسی انقلاب اسلامی را فریاد زده و به جهانیان ثابت نمودند که این ملت ولایتمدار در سایه رهنمودهای ولی فقیه افق های روشن فردا را بیش از پیش رقم خواهند زد.
جانشین فرمانده پایگاه شهید جعفرزاده مجتمع گفت: در حاشیه این راهپیمایی ، روابط عمومی و پایگاه مقاومت سردار شهید جعفرزاده مجتمع ایستگاه صلواتی برپا نموده و به پذیرایی از شرکت کنندگان در این راهپیمایی باشکوه پرداختند.

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: