مشاهده مطلب

      ۲۸ بهمن ۱۳۹۲      ۰             4102      اخبار معدن   Print This Post Print This Post

معاون وزیر و رییس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) اعلام كرد: به منظور همسو شدن با سیاست های دولت یازدهم، راهبردهای جدید ایمیدرو برای یك دوره چهارساله تدوین و عملیاتی می شود.

به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، مهدی كرباسیان گفت: ایمیدرو اهداف مختلفی را در راهبرد جدید خود دنبال می كند كه از جمله اهم آنها می توان به توسعه اكتشافات معدنی در كشور اشاره كرد.

وی با بیان اینكه بازنگری در راهبردهای ایمیدرو سبب رونق بخش معدن می شود، افزود: ارتقای رقابت پذیری معدن و صنایع معدنی، بهبود فضای كسب و كار معدن و صنایع معدنی، افزایش ارزش افزوده بخش معدن و صنایع معدنی در تولید ناخالص داخلی و ارتقای بهره وری این بخش از دیگر اهداف است.

كرباسیان همچنین توسعه سرمایه گذاری داخلی و جذب سرمایه گذاری خارجی در بخش معدن و صنایع معدنی را از دیگر اهداف راهبردها برشمرد و اظهار داشت: توسعه متوازن بخش معدن و صنایع معدنی ، توسعه تحقیقات كاربردی بخش و همچنین تنوع بخشی به تولید محصولات معدن و صنایع معدنی از دیگر اهداف راهبردهای جدید ایمیدرو است.
وی ادامه داد: همچنین افزایش تولید محصولات معدنی و صنایع معدنی با تاكید بر فناوری نوین و متناسب سازی زیرساخت های مورد نیاز بخش معدن و صنایع معدنی بخشی دیگر از اهداف راهبردهای جدید ایمیدرو را تشكیل می دهد.

 

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: