- مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران - http://icep.ir -

رئیس کمیته امداد بافق؛ مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی، مجموعه ای همراه و همدل با کمیته امداد امام(ره) شهرستان بافق

به گزارش روابط عمومی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی؛ در دیدار رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بافق با مدیران مجتمع، از زحمات بی دریغ و همت مضاعف “سید رضا هاشمی پور” در جهت کمک به محرومین و افراد تحت پوشش کمیته و همچنین همکاری و ارتباط دوسویه با مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی تقدیر و تشکر شد.

مدیر مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی در این نشست ضمن تقدیر از خدمات چهار ساله رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بافق گفت: کمیته امام خمینی(ره) یک نهاد انقلابی است که برای پشتیبانی محرومان و مستضعفان بنا شده و هدفی جزء ساماندهی، توانمندسازی و رسیدگی به وضعیت معیشت آنها دنبال نمی کند.

مهندس سید فرهاد اسلامی با اشاره به فعالیت های کمیته امداد امام (ره) و تمرکز بر امدادرسانی و حمایت از خانواده های تحت حمایت ، خاطر نشان کرد: رعایت کرامت انسانی و عزت نفس خانواده های نیازمند، شاخصه اصلی مجموعه کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بافق در همه امور می باشد که جای بسی تقدیر و تشکر دارد.

در ادامه رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بافق ضمن تشکر از همراهی و مساعدت های مجموعه ی مدیران و کارکنان مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی در مباحث فرهنگی، اجتماعی و آموزشی، گفت: نگاه ویژه مجتمع فلات مرکزی در بحث فرهنگ، آموزش و تحصیل خانواده ها و دانش آموزان تحت حمایت این نهاد، نشان از درایت و همدل بودن این مجموعه معدنی با خانواده ی کمیته امداد امام خمینی(ره) می باشد.

سید رضا هاشمی پور افزود: مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی در برخی از امور کمیته امداد امام خمین(ره) شهرستان بافق بازوی حمایت و پشتیبان بود که خود باعث دلگرمی و ارتقاء کیفیت و کمیت برنامه ها و خدمات به خانواده های تحت پوشش می شد.

وی با اشاره به برگزاری مراسم و برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی از سوی مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی در سال‌های گذشته، فرهنگ‌سازی خوبی در زمینه کمک به مددجویان کمیته امداد انجام شده و همین عامل باعث شده که با حمایت خیرین و مجموعه های شهرستان شاهد رشد چشمگیر حمایت ها و مساعدت ارگان ها و اقشار مختلف باشیم.

در پایان مدیر مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی با اهدا لوح سپاس و هدیه از خدمات و تلاشهای ارزشمند سید رضا هاشمی پور تقدیر و تشکر کرد و برای ایشان از درگاه خداوند متعال توفیق روزافزون و سربلندی در تمام امور زندگی و کاری را برای وی مسئلت کرد.