مشاهده مطلب

      ۰۶ آذر ۱۳۹۹      ۰             19283      اخبار اصلی   Print This Post Print This Post

دیدار مدیران و اعضای شورای پایگاه بسیج مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی با امام جمعه بافق

همزمان با هفته بسیج، سرپرست جدید مجتمع، مدیران و جمعی از اعضای پایگاه بسیج مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان بافق با حجت‌الاسلام‌ و المسلمین سلیمانی، امام جمعه این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی؛ همزمان با سالروز تشکیل بسیج مستضعفین، سرپرست جدید مجتمع، مدیران و جمعی از اعضای پایگاه بسیج مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان بافق با حجت‌الاسلام‌ و المسلمین سید جواد سلیمانی، امام جمعه این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.
حجت الاسلام و المسلمین “سید جواد سلیمانی” در این دیدار ضمن تبریک هفته بسیج و انتصاب مهندس رحیمی به عنوان سرپرست مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی، خاطر نشان کرد: مجموعه ای در امور خود موفق و سربلند هست که مدیری موفق و کارآمد داشته باشد، که در این راستا ضمن رضایت از عملکرد مهندس اسلامی، برای مهندس رحیمی به عنوان یک مدیر بومی ، آرزوی موفقیت و سربلندی در این مسئولیت داریم.
امام جمعه بافق با اشاره به رویدادهای اخیر ، هدف دشمن را نگران کردن مردم از راه اقتصاد عنوان کرد و یادآور شد: امیدواریم که مهندس رحیمی به عنوان یک مدیر بومی با ارائه راهکار و برنامه ریزی صحیح، نسبت به تحقق شعار سال گام برداشته و در این دوره اقتصادی کمک کار کارگران مجتمع، کمک و مساعدت به مجموعه شهرستان در جهت رفع مشکلات و همچنین در حوزه اشتغال از تا جایی که امکان دارد از نیروهای بومی استفاده شود.
سرپرست مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی در این دیدار ضمن تبریک به مناسبت هفته بسیج و سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل(ره) به معنای حقیقی بسیج اشاره کرد و گفت: بسیج یعنی اینکه در همه ی عرصه ها خدمت گذار باشیم و اینکه هر کارمند و کارگری که عملش جهادی باشد خود یک بسیجی هست.
مهندس “حمید رحیمی” رهنمودهای امام جمعه شهرستان را سرلوحه کار و امور قلمداد کرد و یادآور شد: همه باید تلاش کنیم تا با همدلی و توصیه های امام جمعه شهرستان، در بخش های فرهنگی ، عمرانی ، اقتصادی و … با روحیه و تفکر بسیجی گام برداریم و در خدمت مردم و جامعه باشیم.

 

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: