مشاهده مطلب

      ۲۰ فروردین ۱۳۹۸      ۰             17354      اخبار اصلی   Print This Post Print This Post

دیدار رئیس هلال احمر بافق با مدیر مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی

رئیس جمعیت هلال احمر بافق در دیدار خود با مدیر مجتمع فلات مرکزی از مساعدت 300 میلیونی این مجموعه به سیل زدگان اخیر کشور تقدیر کرد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بافق با مدیر مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران دیدار و گفتگو کرد.

“محمدرضا فتاحی بافقی”در این دیدار صمیمی ضمن تبریک سال جدید و اعیاد شعبانیه گفت: جمعیت هلال احمر شهرستان بر اساس اهداف انسان دوستانه اش از هیچ تلاشی در ارائه خدمات به مردم فروگذار نبوده و این کوشش موجبات اطمينان خاطر و آرامش رواني را برای همگان فراهم مي سازد.

وی از مساعدت های مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی در امدادرسانی و خدمات عام المنفعه بویژه مساعدت ۳۰۰ میلیون ریالی این مجتمع به سیل زدگان اخیر تقدیر و تشکر کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر بافق در ادامه افزایش سطح تعاملات در برگزاری دوره های آموزشی ویژه پرسنل و همکاریهای مشترک در جهت اهداف عام المنفعه و امدادی را خواستار شد.

سید فرهاد اسلامی، مدیر مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی در این دیدار ضمن تقدیر از اقدامات جمعیت هلال احمر کشور و شهرستان در حوادث اخیر کشور، در زمینه های رفاهی امدادگران پایگاه امداد و نجات سه چاهون و همچنین دریافت خدمات آموزشی قول مساعدت و همکاری داد.

 

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: