مشاهده مطلب

      ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۳      ۱             4481      اخبار اصلی, پایگاه مقاومت, مجتمع   Print This Post Print This Post
با حضور فعال پایگاه سردار شهید جعفرزاده برگزار شد؛

دومین یادواره شهدای تدارکات و پشتیبانی استان یزد و ۲۶۶ شهید شهرستان بافق

دومین یادمان شهدای تدارکات و پشتیبانی استان یزد و 266 شهید شهرستان بافق با همکاری و همیاری پایگاه مقاومت سردار شهید جعفرزاده مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران، و با حضور پر شور مردم شهید پرور در صحن مطهر امامزاده عبدالله بافق برگزار شد.

دومین یادمان شهدای تدارکات و پشتیبانی استان یزد و ۲۶۶ شهید شهرستان بافق با همکاری و همیاری و حضور چشم گیر پایگاه مقاومت سردار شهید جعفرزاده مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران به نحو بسیار مطلوب و با شکوهی با برنامه ریزی های منظم و منسجم قبلی در مورخ ۲۵ اردیبهشت در صحن مطهر امامزاده عبدالله بافق و در کنار تربت پاک شهدای هشت سال دفاع مقدس برگزار شد.

لازم به ذکر است که در کنار این یادواره نمایشگاهی از شهرستان های مختلف با موضوع جهاد و جنگ و پشتیبانی و تدارکات در قسمت ورودی صحن امامزاده عبدالله دایر بود که توسط مسئولین محترم شهرستان بافق از جمله امام جمعه معزز و مدیر مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران افتتاح و بازدید شد که مورد استقبال و اقبال عمومی قرار گرفت. در این مراسم با شکوه پذیرایی از مدعوین محترم در قسمت درب ورودی صحن مطهر امامزاده عبدالله بر عهده پایگاه مقاومت شهید جعفرزاده گذاشته شده بود که به برکت خون شهدا این مهم به نحو مطلوب به انجام رسید. همچنین افتخار میزبانی ضیافت شام خانواده های معظم شهدای شهرستان بافق نصیب و بهره پایگاه شهید جعفرزاده مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران شد.

[slideshow_deploy id=’4480′]

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید:

  1. باسلام،ان شأا… در آينده نزديك شاهد برگزاري چنين مراسماتي در خود مجتمع باشيم.خدا قوت و خسته نباشيد .

    مجتبي دهقان