مشاهده مطلب

      ۲۳ آذر ۱۳۹۲      ۰             3774      اخبار اصلی, روابط عمومی, مجتمع   Print This Post Print This Post
با حضور فعال مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران؛

دومین همایش و نمایشگاه معدن و صنایع معدنی در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد

دومین نمایشگاه بین المللی معدن و صنایع معدنی از سوی سازمان نظام مهندسی معدن ایران در محل مصلی امام خمینی (ره)، با حضور مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران و دهها شرکت داخلی و خارجی دیگر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران،دومین نمایشگاه بین المللی معدن و صنایع معدنی از سوی سازمان نظام مهندسی معدن ایران در محل مصلی امام خمینی (ره)، با حضور مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران و دهها شرکت داخلی و خارجی دیگر از تاریخ ۱۹ تا ۲۱ آذرماه برگزار شد.

محمدرضا نعمت زاده روز سه شنبه پیش از شرکت در دومین همایش معدن وصنایع معدنی، در حاشیه این همایش نمایشگاه مذکور را افتتاح کرد.

برخی از شرکتهای حاضر در این نمایشگاه با طرح مسایل و مشکلات در رابطه با تولیدات خود، از وزیر صنعت، معدن وتجارت خواستار رسیدگی به آنها شدند.

در بازدید نعمت زاده از این نمایشگاه، محمدجعفر سرقینی و مهدی کرباسیان معاونین وزیر و هرمز ناصرنیا رئیس سازمان نظام مهندسی معدن ایران، وزیر صنعت، معدن و تجارت را همراهی می کردند.

همچنین فاطمه شالچیان مدیر روابط عمومی سازمان نظام مهندسی معدن ایران اظهار داشت: ۱۴۰ شرکت داخلی و خارجی در این نمایشگاه مشارکت دارند که ۱۱۰ شرکت ایرانی و بقیه خارجی و یا نمایندگان آنها در ایران هستند.

مدیر مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران در حاشیه دومین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری در معدن و صنایع معدنی  اعلام کرد : طبق دستور ریاست هیات عامل ایمیدرو و مشاور بین الملل ایشان جلسه ای تشکیل و مقرر شد که جذب سرمایه گذاری خارجی در بخش معدن با جدیت هرچه بیشتر دنبال شود که در این زمینه جلسه ای با حضور مهندسان مشاور مجتمع معادن فلات مرکزی ایران و مشاور بین الملل ریاست هیات عامل ایمیدرو تشکیل شد.

مهندس مرشدزاده در ادامه تصریح کرد: با توجه به کمبود آب در استان یزد کلیه راهکارهای طرح تولید سالیانه یک میلیون و ۱۶۰ هزار تن سنگ آهن دانه بندی و یک میلیون و ۱۳۰ هزار تن آهن اسفنجی تهیه شده و به جمع بندی رسیده است و در این راستا در جلسه ای که با حضور سازمان و استاندارد یزد برگزار شد ، طرح ها را معرفی کرده ایم و در مقابل استاندارد نیز قول مساعدت و همکاری در خصوص پیگیری طرح ها را داده است.

 

[slideshow_deploy id=’3791′]

 

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: