مشاهده مطلب

      ۰۳ اسفند ۱۳۹۲      ۰             4108      اخبار معدن   Print This Post Print This Post

شركت دانیلی(DANIELI) ایتالیا آمادگی خود را برای ساخت كارخانه طراحی و تولید تجهیزات و ماشین آلات معدنی در ایران اعلام كرد .
به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران(ایمیدرو)،‌ رئیس هیات مدیره و مدیر عامل شركت دانیلی ایتالیا در دیدار معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت و ریاست هیات عامل ایمیدرو فوق اظهار داشت: دانیلی آماده توسعه همكاری بیشتر با ایمیدرو در بخش معدن و صنایع معدنی می باشد.
آقای جیان پیترو بندتی پس از ۴ سال دوباره به ایران سفر كرده و همزمان با شركت در همایش فولاد به همراه مدیران ارشد با آقای دكتر كرباسیان و معاونین ایمیدرو جلسه ای برگزار كرد.
وی ضمن اشاره به حضور چندین ساله دانیلی در ایران و علاقمندی به توسعه بیشتر روابط با ایمیدرو در حوزه معدن و صنایع معدنی بویژه ساخت كارخانه فولاد اعلام نمود هم اكنون ساخت كارخانه طراحی و تولید تجهیزات وماشین آلات فولادی در شهرضا اصفهان آغاز شده و تا ۱۵ ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.
در ادامه مهدی كرباسیان رئیس هیات عامل ایمیدرو ضمن تاكید بر گسترش روابط ایران با كشور ایتالیا و همچنین توسعه روابط بیشتر ایمیدرو با شركت دانیلی پیشنهادكرد : ایمیدرو آمادگی كامل برای ساخت كارخانه تولید فولاد به ظرفیت ۵ میلیون تن با همكاری و مشاركت شركت دانیلی بصورت EPCF ، سرمایه گذاری مشترك با ایمیدرو و یا بخش خصوصی را دارد و تمامی بستر های لازم برای این سرمایه گذاری را فراهم خواهد نمود.
ریاست هیات عامل ایمیدرو تاكید نمود شركت های فولاد ساز خارجی بسیاری برای همكاری با ایمیدرو در بخش معادن و صنایع معدنی اعلام آمادگی نمودند و ما به دنبال سرعت بخشیدن به روند تولید فولاد در كشور هستیم.
در پایان ای دیدار رئیس هیات مدیره دانیلی ضمن استقبال از پیشنهاد آقای كرباسیان اظهار داشت: با بررسی های فنی لازم زمینه برای همكاری جدی در این خصوص ایجاد خواهد شد.
در ادامه جلسه آقای بندتی ضمن اشاره به آكادمی دانیلی در ایتالیا ، آمادگی كامل دانیلی برای آموزش مدیران میانی و كارشناسان فولاد ایران وجود دارد تا از این طریق دانش فنی ، توان مدیریتی و انتقال تجربیات چندین ساله دانیلی در صنعت فولاد به شركت های فولاد ساز ایرانی منتقل شود.

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: