مشاهده مطلب

      ۲۴ مهر ۱۳۹۱      ۰             504      اخبار معدن   Print This Post Print This Post
روابط عمومي بانك صنعت و معدن

در سه سال گذشته ۶۰ طرح فولادی به تصویب رسید

بانك صنعت و معدن در سه سال گذشته تعداد 60 طرح فولادي را به منظور توليد انواع شمش، ميلگرد، مقاطع و محصولات فولادي به تصويب رساند. به نقل از روابط عمومي بانك صنعت و معدن كل تسهيلات مصوب اين بانك براي طرح هاي ياد شده به 9 هزار و 800 ميليارد ريال مي رسد .

بانك صنعت و معدن در سه سال گذشته تعداد ۶۰ طرح فولادي را به منظور توليد انواع شمش، ميلگرد، مقاطع و محصولات فولادي به تصويب رساند.
به نقل از روابط عمومي بانك صنعت و معدن كل تسهيلات مصوب اين بانك براي طرح هاي ياد شده به ۹ هزار و ۸۰۰ ميليارد ريال مي رسد .
با راه اندازي طرح هاي ياد شده كه ظرفيت آن ها به ۱۳ ميليون و ۷۰۰ هزار تن از محصولات ياد شده مي رسد براي ۲۸ هزار نفر از هموطنانمان در استان هاي مختلف كشور امكان اشتغال ايجاد مي شود.
در دوره ياد شده مجوز توليد ۴۱ ميليون تن محصولات فولادي توسط وزارت صنعت ، معدن و تجارت صادر شده است كه سهم اين بانك از آن ميان به ۳۳ درصد بالغ مي گردد.
يادآوري مي شود كه از مجموع طرح هاي در حال اجراء تا پايان سال جاري تعداد ۹ طرح از جمله طرح مجتمع صنعتي اسفراين، فورج سازان لرستان، فولاد اردستان و مجتمع ذوب آهن و فولاد خزر به بهره‌برداري مي‌رسند و چندين طرح بزرگ فولادي ديگر نيز، تا پايان سال آينده به بهره‌برداري خواهند رسيد .

 

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: