مشاهده مطلب

      ۱۲ دی ۱۳۹۱      ۰             1352      اخبار معدن   Print This Post Print This Post

معاون امور معادن و صنايع معدني وزير صنعت، معدن و تجارت گفت: براي كمك به افزايش سرمايه‌گذاري‌ در بخش معدن و صنايع معدني از تشكيل هلدينگ‌هاي بزرگ معدني حمايت خواهيم كرد.
به گزارش معدن نيوز«وجيه الله جعفري»، با بيان اينكه وزارت صنعت و معدن سعي كرده است كه شركت هاي بزرگ از طريق تعامل با بانك ها فضاي لازم براي رشد معدن و صنايع معدني را ايجاد كنند، تصريح كرد:  با اين اقدام ريسك سرمايه گذاري در اين بخش به حداقل مي‌رسانيم تا سرمايه گذاران با آسودگي بيشتر از طرح هاي معدني و صنايع معدني استقبال كنند.
وي با بيان اينكه وزارت صنعت، معدن و تجارت از سرمايه گذاران در بخش معدن و صنايع معدني حمايت مي كند افزود: هدف ما اين است كه با تشويق فعالان بخش خصوصي براي سرمايه گذاري در صنايع معدني، ارزش افزوده اين فرآورده ها را در كشور حفظ شود.
وي با بيان اينكه هم اكنون از ظرفيت هاي معدني كشور با توجه به پتانسيل بالاي اين حوزه بهره برداري چنداني نمي شود افزود: ما همواره به دنبال اين موضوع بوده ايم كه صادرات مواد خام معدني را كاهش داده و اين سرمايه هاي خدادادي را به كشور و صنايع معدني كه به شدت به آن نياز دارند تزريق كنيم.
اين مقام مسوول در پايان به برگزاري همايش فرصت‌‌هاي سرمايه گذاري در بخش معدن و صنايع معدني اشاره كرد و گفت: برگزاري اين قبيل همايش‌ها و نمايشگاه‌ها به تعامل هرچه بيشتر بخش خصوصي با بدنه دولت منجر مي‌شود.

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: