- مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران - http://icep.ir -

جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز قدس در بافق

به گزارش روابط عمومی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی، جلسه هماهنگی و برنامه ریزی راهپیمایی روز جهانی قدس بنا به دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با حضور جمعی از مسئولین شهرستان در دفتر امام جمعه بافق برگزار شد.
امام جمعه بافق با اشاره به اهمیت روز جهانی قدس گفت: قدس به عنوان اولین قبله مسلمانان همواره مورد توجه تمام مسلمانان جهان است.
مسئولان و حاضرین در این نشست، ضمن اعلام نظرات و راهکارهای مختلف در خصوص برگزاری این مراسم سیاسی و عبادی اهمیت بالای یوم الله قدس امسال را یادآور شدند و تاکید داشتند: جهان اسلام و مجامع اسلامی باید با حضور گسترده و پرشور خود قدرتمندانه‌تر از سال‌های قبل در این مراسم حضور داشته باشند .
مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بافق گفت: راهپیمایی امسال ساعت ۱۱:۳۰ از مقابل بسیج تا مسجد جامع میعادگاه نماز جمعه برگزار خواهد شد.
در حاشیه این نشست طباطبائی، مدیر روابط عمومی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی نیز همانند دیگر مسئولان شهرستان ضمن اعلام آمادگی و همکاری با شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت مطابق با سنوات گذشته در زمینه های فرهنگی و تبلیغاتی جهت حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز قدس همکاری لازم را خواهیم داشت.
وی در ادامه گفت از تمام مدیران، کارکنان و کارگران تلاشگر مجموعه معدنی فلات مرکزی جهت شرکت در این مراسم سیاسی و عبادی دعوت بعمل آمده و کلیه بسیجیان پایگاه شهید جعفرزاده مجتمع نیز آمادگی خود را جهت شرکت در این مراسم سیاسی و عبادی اعلام نمودند .