- مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران - http://icep.ir -

جاده مواصلاتی بافق چادرملو تحویل مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی ایران گردید

در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر سال حماسه سیاسی حماسه اقتصادی، جاده مواصلاتی بافق چادرملو که آنومالی های متعددی را از جمله آنومالی های ۱۳، ۱۴، ۸، ۹ و آنومالی شمالی را به هم متصل می نماید به طول تقریبی ۸۵ کیلومتر در مورخ ۹۲/۰۹/۱۳ توسط شرکت سنگ آهن مرکزی با همکاری و مساعدت جناب آقای عسکری مدیرعامل محترم شرکت سنگ آهن مرکزی تحویل مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران گردید.

با عنایت به تخریب و فرسایش زیر سازی این جاده در طی سالیان متمادی، این مجتمع نسبت به آماده سازی و بهینه سازی این جاده برای آسفالت عملیات جامعی را طراحی و پی ریزی نموده است و در ابتدای امر ۱۳ کیلومتر اول این جاده جهت دسترسی به آنومالی شمالی با عرض ۲۴ متر به صورت دو بانده و بلوار زیرسازی و میرود تا جهت اسفالت آماده گردد. ضمنا یک جاده هم برای دسترسی به کارخانه فولاد به طول ۲ کیلومتر به صورت دو بانده طراحی و زیرسازی شد و قسمت ابتدای جاده از بلوار آهن به طول ۱ کیلومتر به صورت بلوار زیرسازی و آسفالت گردید.

عملیات زیرسازی و بهینه سازی این جاده با همت پرسنل مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران به صورت شبانه روزی در حال انجام می باشد. جا دارد بار دیگر از زحمات و همیاری و مساعدت جناب آقای عسکری مدیریت محترم شرکت سنگ آهن مرکزی تقدیر و تشکر به عمل آید.

جاده دسترسی معدن ۱۳ و ۱۴ و ۸

[1]

[2]

[3]

 

جاده دسترسی آنومالی شمالی

[4]

[5]

[6]

جاده دسترسی کارخانه فولاد

[7]

[8]

[9]