مشاهده مطلب

      ۰۴ بهمن ۱۳۹۴      ۰             6017      اخبار معدن   Print This Post Print This Post

به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، شرکت های بزرگ سنگ آهن کشور شامل گل گهر، چادرملو، سنگان، توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه و سنگ آهن مرکزی از ابتدای فروردین تا پایان آذر امسال، ۱۹ میلیون و ۳۶۴ هزار و ۸۶۴ تن کنسانتره سنگ آهن تولید کردند.

اما این رقم در مدت مشابه سال گذشته، ۱۹ میلیون و ۱۲۰ هزار و ۵۳۶ تن بود که حاکی از رشد یک درصدی تولید این محصول است.

در این میان، میزان تولید شرکت «گل گهر» ۷ میلیون و ۶۰۰ هزار و ۷۹۶ تن، «چادرملو» ۶ میلیون و ۵۷۴ هزار و ۹۹۱ تن، «سنگ آهن مرکزی» ۲ میلیون و ۷۶۲ هزار و ۳۸۴ تن، «معادن و صنایع معدنی خاورمیانه» یک میلیون و ۷۷۶ هزار و ۲۹۳ تن و «سنگان» ۶۵۰ هزار و ۴۰۰ تن بود.

بنا به این گزارش، ۸ شرکت بزرگ معدنی طی ۹ ماهه امسال، ۵ میلیون و ۵۶۹ هزار و ۴۰۸ تن سنگ آهن دانه بندی تولید کردند که در مقایسه با میزان تولید مدت مشابه سال گذشته (۷ میلیون و ۹۰۰ هزار و ۴۲۱ تن)، ۳۰ درصد کاهش نشان می دهد. از این میزان، شرکت سنگان «۲ میلیون و ۱۳ هزار و ۶۹۹ تن»، مرکزی «یک میلیون و ۳۶۵ هزار و ۳۴۲ تن»، مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی «۶۹۲هزار و ۳۵۱تن»، جلال آباد «۶۶۲ هزار و ۷۵۴ تن»، چادرملو، «۴۷۰ هزار و ۹۷۵ تن»،  سیرجان «۲۴۷ هزار و ۱۸۷ تن» و گل گهر «۱۷ هزار و ۱۰۰ تن» تولید کرده است.

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: