- مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران - http://icep.ir -

تقدیر مدیر مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی از مدیر جهاد کشاورزی بافق

به گزارش روابط عمومی مجتمع، همزمان با ۲۷ خرداد روز ملی جهاد کشاورزی، مدیر مجتمع با حضور در اداره جهاد کشاورزی شهرستان بافق و در دیدار با مدیر این اداره، ضمن گرامیداشت هفته جهاد کشاورزی از تلاش ها و زحمات، پیگیری ها و عملکرد خوب جهاد کشاورزی در شهرستان بافق تقدیر کرد.

مهندس “سید فرهاد اسلامی” با تاکید بر نقش اساسی جهاد کشاورزی در تحقق شعار جهش تولید و اقتصاد مقاومتی، خاطر نشان کرد: بخش کشاورزی مهم ترین تامین کننده جامعه به شمار می رود.

وی کشاورزان را سرمایه‌های بی‌نظیر و بی‌ادعای الهی دانست و گفت: بشر برای داشتن زندگی و حیات به وجود کشاورزان مدیون و محتاج است.

در ادامه مدیر جهاد کشاورزی بافق ضمن تشکر از حضور و همراهی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی، گزارشی از عملکرد این نهاد را بیان کرد.

“علی اکبر رحمتیان” با تاکید بر اینکه شهرستان بافق پیشتاز و قطب تولید ماهی تیلاپیا در کشور است، گفت: در سفر رییس سازمان شیلات ایران به شهرستان بافق از طرح آکواپونیک و مولدسازی پنج سویه جدید تیلاپیا رونمایی شد.

وی با اشاره به نقش برجسته صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان در پیشرفت و ارتقاء کشاورزی این منطقه، تصریح کرد: سرمایه صندوق از محل اعتبار بلاعوض دولتی سهم شهرستان، سایر منابع و آورده اعضای صندوق تامین شده است.

در پایان این دیدار، مدیر مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی با اهدا لوح سپاس و هدیه از خدمات و تلاش های ارزنده مدیر جهاد کشاورزی بافق تقدیر و تشکر کرد.