مشاهده مطلب

      ۲۰ شهریور ۱۳۹۸      ۰             17869      اخبار اصلی   Print This Post Print This Post

تشکیل نشست بررسی برنامه های خیری در مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی

کمپین "دست به خیر شویم" با هدف زمینه تحصیل دانش آموزان ایتام و محروم بافق در مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی راه اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ؛ نخستین جلسه بررسی موضوع ها و برنامه های خیری در مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی با حضور مدیر روابط عمومی و جمعی از کارشناسان واحد های این مجموعه معدنی برگزار شد.

مدیر روابط عمومی مجتمع ضمن تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان، از برنامه ریزی و هماهنگی برنامه های خیری در مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی با هدف مساعدت های خیری و برنامه ریزی تهیه و تدوین سند راهبردی خیری خبر داد.

مهندس علی میرابی افزود: تا کنون با همکاری و مساعدت مدیرمجتمع، کمک های خوبی در حوزه های مربوط به کمیته امداد، محرومین و خیری صورت گرفته است که انشاالله با حضور و درایت مهندس اسلامی، مدیریت مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی این برنامه در حد امکان تداوم خواهد داشت.

به گفته میرابی، در آستانه سال تحصیلی جدید برنامه ریزی شده تا در خصوص تامین بخشی از اقلام تحصیلی از جمله لوازم التحریر، کیف و کفش مورد نیاز دانش آموزان و دانشجویان محروم و تحت پوشش و حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان بافق از سوی کارکنان مجتمع با راه اندازی کمپین خیری این مساعدت دوچندان شود.

در پایان اعضای حاضر در جلسه ضمن همفکری و هماهنگی در خصوص بهبود شرایط تحصیل دانش آموزان محروم  نسبت به راه اندازی کمپین خیری با عنوان “دست به خیر شویم” موافقت شد که در این راستا وظایف اعضا تعیین و مشخص شد.

 

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: