- مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران - http://icep.ir -

تجلیل یشکسوتان هشت سال دفاع مقدس در مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی

به گزارش روابط عمومی مجتمع؛ همزمان با روز بزرگداشت فرماندهان شهید دفاع مقدس، در آیینی با حضور مدیران مجتمع، فرمانده سپاه ناحیه بافق، فرمانده بسیج کارگری بافق، از جمعی فرماندهان و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس در مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی تجلیل شد.

مدیر مجتمع و فرمانده پایگاه شهید جعفرزاده در این آیین ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و ایثارگری رزمندگان اسلام گفت: به حکم وظیفه از کسانی که از جان خود مایه گذاشتند و در جبهه‌های نبرد حضور یافتند تجلیل می‌کنیم.

سید فرهاد اسلامی، یکی از سرمایه‌های عظیم ملت ایران در دوران دفاع مقدس را مقاومت جانانه رزمندگان در برابر نیروهای بعث عراق دانست و بیان داشت: در جنگ تحمیلی، دستاوردی مهم‌تر از ایستادگی یکپارچه ملت ایران در برابر دشمن متجاوز را نمی‌توان برای آیندگان به ارث گذاشت و باید قدر این دستاورد را دانست.

“سید علیرضا طباطبایی” ، جانشین پایگاه بسیج شهید جعفرزاده ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و خیر مقدم به پیشکسوتان جهاد و مقاومت گفت: گرامیداشت این ایام و تجلیل از بزرگان این عرصه برگ زرینی برای پایگاه شهید جعفرزاده و مجموعه معادن سنگ آهن فلات مرکزی خواهد بود.

در ادامه این مراسم دو تن از فرماندهان دفاع مقدس به بیان خاطرات تلخ و شیرین و دلاور مردی جوانان و از خودگذشتگی رزمندگان را بیان کردند.

پایان بخش این مراسم اهدا لوح تقدیر و هدیه به پیشکسوتان دفاع مقدس از سوی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی و پایگاه بسیج شهید جعفرزاده بود.