- مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران - http://icep.ir -

تجلیل سرپرست مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی از کارکنان معلول مجتمع

به گزارش روابط عمومی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی؛ سرپرست مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی به اتفاق مدیران حراست ، امور معادن و روابط عمومی با حضور در اداره بهزیستی بافق از سه کارمند معلول تحت پوشش این مجتمع معدنی تجلیل و تقدیر کرد.

حمید رحیمی، ضمن تبریک ۱۲ آذرماه روز و هفته جهانی معلولین گفت: این روز بهانه خوبی برای تقدیر از زحمات این قشر از همکاران تلاشگر است.

سرپرست مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی با اشاره به توانایی ها و احترام به شخصیت معلولین و ایجاد فرصت های برابر برای آنها خاطر نشان کرد: معلولان این باور را در جامعه ایجاد کرده اند که فرد معلول یک فرد ناتوان وابسته نیست، بلکه عاملی برای اثبات و استفاده از سایر توانمندیهای این اشخاص است.

در ادامه رئیس اداره بهزیستی با ضمن تقدیر از برنامه تجلیل مجتمع سنگ آهن فلات مرکزی از کارکنان معلول این مجتمع،گفت:معلولان قشری هستند که با وجود حضورشان در اجتماع، کمتر دیده می شوند و به مشکلات آن‌ها آنگونه که باید رسیدگی شود، نمی‌شود.

بتول کریمیان در این دیدار ضمن ارائه گزارشی از آمار و تعداد معلولان شهرستان در خصوص مواردی چون کمبود اعتبارات این اداره ، وضعیت معیشت ، مسکن واشتغال معلولان گزارشی ارائه کرد و بر اجرای قانون ۳ درصد استخدام معلولان تاکید نمود و گفت: اکثر مشکلات معلولان شهرستان با اشتغال برطرف خواهد شد.

در پایان از خدمات و تلاشهای آقایان “حسن طالعی” ، “مجید آقابابایی” و ” مهدی جواهری” سه کارمند معلول مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی با اهدا لوح و هدیه تقدیر شد.