مشاهده مطلب

      ۲۰ آذر ۱۳۹۸      ۰             18085      اخبار اصلی   Print This Post Print This Post

تجلیل از معلول شاغل در مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی به مناسبت روز جهانی معلولین

به مناسبت روز جهانی معلولین با حضور برخی از مدیران مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران از «حسن طالعی بافقی» کارمند معلول شاغل در این مجتمع تجلیل شد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی؛ معاونت مالی و اداری مجتمع در جریان این تجلیل که با حضور “علی میرابی” مدیر روابط عمومی، “محسن زارع” مدیر فناوری و اطلاعات و “کاظم کریم‌زاده” مشاور فرهنگی مجتمع برگزار شد، گفت: این مناسبت بهانه خوبیست برای تقدیر از زحمات این قشر به خصوص همکارمان در مجتمع که با تلاش و پشتکار وظایف خود را به خوبی انجام می دهد.

محمد حسین برخورداری با اشاره به اینکه معلولیت محرومیت نیست افزود: دنیا عرصه امتحان الهی است و هر کس به نوعی به محک آزمایش خداوند کشیده می شود ، در این بینش، محدودیت های جسمانی را می توان با امید، قدرت اراده و تلاش بیشتر جبران کرد.

وی اظهار داشت: هدف از تعیین این روز ارتقاء رشد اذهان عمومی در باره مسائل مربوط به معلولیت های این عزیزان است که این بزرگداشت یاد و نام و توانمندی های معلولان را در اذهان متبلور خواهد ساخت و ما باید تلاش کنیم تا موانع و مشکلات معلولان را برطرف و مسیر موفقیت های بیش از پیش آنها را هموار سازیم.

 

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: