مشاهده مطلب

      ۱۷ فروردین ۱۳۹۳      ۰             4260      دانلود ها, مجتمع, مقالات تخصصی   Print This Post Print This Post

بزرگترین معادن سنگ‌آهن جهان معرفی شدند

به گزارش مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران، وب سایت ماینینگ تکنولوژی بزرگترین معادن سنگ آهن جهان را بر مبنای ارزیابی اخیر ذخایر ثابت شده و احتمالی آنها رده بندی کرده که به این ترتیب هستند: کاراخاس برزیل، سامارکو آلگریا برزیل، میناس ایتابیریتوس برزیل و ...

به گزارش مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران، وب سایت ماینینگ تکنولوژی بزرگترین معادن سنگ آهن جهان را بر مبنای ارزیابی اخیر ذخایر ثابت شده و احتمالی آنها رده بندی کرده که به این ترتیب هستند:

کاراخاس برزیل

معدن کاراخاس متعلق به واله در ایالت پارا در شمال برزیل، بزرگترین معدن سنگ آهن جهان است که ۷٫۲۷ میلیارد تن ذخایر ثابت شده و احتمالی تا دسامبر سال ۲۰۱۲ داشته است.

سامارکو آلگریا برزیل

دومین معدن بزرگ سنگ آهن جهان در ایالت میناس گرایس در جنوب شرق برزیل واقع است که تا دسامبر سال ۲۰۱۲ دارای ۲٫۹۷ میلیارد تن ذخایر ثابت شده و احتمالی سنگ آهن بوده است.

میناس ایتابیریتوس برزیل

پایگاه معدنی میناس ایتابیریتوس واله در ایالت میناس گرایس برزیل واقع بوده که میزبان سومین فعالیت معدنکاری بزرگ سنگ آهن جهان است. ذخایر ثابت شده و احتمالی میناس ایتابیریتوس که شامل چهار معدن سگردو، خوائو پرئیرا، ساپکادو و گالینهیرو است، ۲٫۷۸ میلیارد تن تا پایان سال ۲۰۱۲ بوده است.

شما می توانید مقاله بزرگترین معادن سنگ‌آهن جهان را از لینک زیر به طور کامل دانلود کنید :

لینک دانلود مقاله (بزرگترین معادن سنگ‌آهن جهان)

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: