- مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ایران - http://icep.ir -

برگزاری یادواره ۶۸ شهید کارگر شهرستان بافق

به گزارش روابط عمومی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی؛ یادواره ۶۸شهید کارگر شهرستان بافق با حضور سردار جمیری فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، حجت الاسلام سلیمانی امام جمعه بافق، فرماندار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، مدیران مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی، جمعی از مسئولین وخانواده معظم شهدا وایثارگران در محل مسجد فاطمیه بافق برگزار شد.
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در این مراسم ضمن تسلیت ایام عزاداری حضرت فاطمه زهرا(س) در خصوص زندگی، کرامت و شخصیت آن بانوی آسمانی مطالبی را بیان کرد.
سردار فتح اله جمیری با اشاره به حضور گسترده مردم ولایی و همیشه در صحنه جمهوری اسلامی ایران در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن گفت: حضور امسال نسبت به سالهای گذشته پرشورتر و با صلابت بود که این مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و لبیک به آرمان های امام و شهدای انقلاب بود.
وی با تأکید بر اینکه نظام اسلامی از برکت خون شهدا، امروز به نظامی مستحکم تبدیل‌شده است؛ افزود: این شهیدان هستند که امنیت کشور را حفظ کرده و فتنه‌ها و دسیسه‌های دشمن را خنثی می‌کنند.
فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، خاطر نشان کرد: همه مسئولان و دلدادگان به این انقلاب اسلامی باید در مسیر شهدا و راه آن‌ها قدم بردارند، و باور داشته باشند که شهادت در مسیر سرافرازی اسلام عزیز و پیروزی انقلاب افتخاری است که نصیب مقربان درگاه الهی می‌شود.
در ابتدا این مراسم سرهنگ صادقی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق ضمن خوش آمد گویی به مدعوین و آحاد مختلف مردم از تلاش و همکاری مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی و بسیج کارگری شهرستان در امر برگزاری این یادواره تقدیر و تشکر کرد.
در حاشیه این مراسم جانشین پایگاه بسیج شهید جعفرزاده مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی در خصوص برگزاری این یادواره گفت: یادواره ۶۸ شهید کارگر شهرستان بافق به همت بسیجیان پایگاه شهید جعفرزاده و مشارکت حوزه بسیج کارگری شهرستان برگزار شد.
گفتنی است پایان بخش این یادواره، رونمایی از کتاب ” لبخند یاسین” توسط پدرشهید لردی بود که مجموعه ای از خاطرات و زندگینامه شهید والامقاوم محمد علی لردی می باشد که به همت زهرا السادات متولیان گرداوری و به چاپ رسیده است.