مشاهده مطلب

      ۲۵ تیر ۱۳۹۷      ۰             15937      اخبار اصلی   Print This Post Print This Post

برگزاری یادواره شهدای ترور با محور بازخوانی جنایات آمریکا در بافق

یادواره شهدای ترور با محور بازخوانی جنایات آمریکا با همکاری پایگاه بسیج شهید جعفرزاده مجتمع فلات مرکزی در مهدیه بافق برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی مجتمع معادن سنگ آهن فلات مرکزی ؛ یادواره شهدای ترور با محور بازخوانی جنایات آمریکا با حضور آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین،امام جمعه بافق، مسئولان و جمعی از بسیجیان پایگاه شهید جعفرزاده مجتمع فلات مرکزی و مردم ولایتمدار و شهیدپرور شهرستان در مهدیه بافق برگزار شد.

در ابتدا این مراسم حجة الاسلام والمسلمین سلیمانی،امام جمعه شهرستان بافق با تبریک آغاز دهه کرامت و خیر مقدم به نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین گفت: توفیقی نصیب شد تا در آغاز این ایام مبارک میزبان فردی مبارز،آزاده و جانبازی باشیم که پیش از انقلاب مدتی از دوران زندگی خود را در یکی از زندان های مخوف کشور سپری کرد و امروز به عنوان امام جمعه قزوین در سنگر ولایت خدمتگزاری می کند.

وی افزود: ایشان مدت ها سکاندار دانشگاه ها بودند و امروز در ساعاتی که در بافق سپری کردند نیز از دانشگاه ها بازدید نمودند. امیدواریم امشب به برکت شهدا که این مراسم به نام آنان مزین و برگزار شده است،نهایت استفاده را ببریم..

سپس آیت الله عابدینی امام جمعه قزوین با یادآوری ۴ موضوع علت ولایتمدار بودن ایران اسلامی و محبت به اهل بیت(ع) را بیان نمود و گفت: سه هجرت همانند سه رشته قنات سرزمین ما را ولایی کرد.اول هجرت حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) از مدینه به طوس بود که این مسیر رودی از تقوا،دیانت و محبت به اهل بیت(ع) را جاری کرد.دوم هجرت حضرت معصومه(س) به قم بود که نشان دادند مبلغ برادر خویش هستند و مهمترین آن هجرت برادران امام هشتم(ع) بود که منشاء خیر و برکت و سبب گسترش و اشاعه علما به بلاد اسلامی است.

وی بازخوانی جنایات آمریکا و رفتارهای مستکبرانه آن را نمونه هایی از آیات قرآن در خصوص استکبار و مستکبران دانست و افزود: قرآن می فرماید:(( شیطان دشمن شما است.))اگر دشمنی آمریکا را جدی بگیرید به ضرر آنان است اما اگر دشمن و دوست با هم شوند به ضرر ما است.

امام جمعه قزوین با اشاره به آیات قرآن پیرامون دوستی نکردن با دشمنان خدا،خاطر نشان کرد:قرآن می فرماید:(( با دشمنان خدا دوستی نکنید آنان در دشمنی با شما از چیزی کوتاهی نمی کنند و خواهان خسته کردن شما هستند.آنچه می شنوید نیت واقعی آنان نیست و در دل بسیار نسبت به شما کینه و حسادت دارند.آنان که به دشمنان لبخند می زنند خنجر خواهند زد.))

عابدینی تصریح کرد: دشمنان به گفته های خود متهعد نیستند و این را در برجام به وضوح نشان دادند.قرآن همه مسیرها را نشان داده پس چرا ما اعتماد کردیم. هر چه از قرآن و اهل بیت(ع) دوری کنیم بیشتر به فلاکت میفتیم..

وی با بیان کلام شهید آیت الله بهشتی که(( آمریکا از ما عصبانی باش و از این عصبانیت بمیر)) خاطر نشان کرد: هر گاه دشمن عصبانی بود یعنی راه را درست رفته ایم و هرگاه شاد بود یعنی اشتباه عمل کرده ام.مصیبت مسلمانان شادی دشمنان را در بردارد و در فتنه سال ۸۸ این اتفاق افتاد.

امام جمعه قزوین با بیان جنایت های آمریکا در دوران انقلاب گفت: کافی است یکی از افرادی که در زندان ساواک مورد شکنجه قرار گرفته است را بیاورید تا متوجه شوید این انقلاب آسان بدست نیامده است و امام جمعه بافق یکی از کسانی است که در زندان ساواک مورد شکنجه قرار گرفتند و شاهدی حاضر بر این حقیقت هستند.

وی ساواک را دست نشانده آمریکا دانست و گفت: این شیطان بزرگ از هیچ دشمنی و ایجاد فتنه در کشور کوتاهی نکرد و حتی همین مسئله کاپیتولاسیون در زمان شاه  بلاهای بسیاری را بر سر کشور آورد.

عابدینی تحریم های آمریکا و ایجاد رعب و وحشت را از جمله جنایات آن دانست و وظیفه همگان را ایستادگی در برابر شیطان بزرگ برای حفظ انقلاب اسلامی تا سپردن به صاحب اصلی آن بیان کرد.

وی خاطر نشان کرد: شهیدان ترور وانقلاب،شهیدان دوران جنگ تحمیلی و مدافعان حرم همه از ولایت تبعیت کردند و پیام آنان به مردم این بود که دل مشغول به دنیا نشوید.

 

 دیدگاههای کاربران

  1-  دیدگاهها پس از تایید مدیر سایت نمایش داده می شوند.
  2-  از ارسال دیدگاههای تکراری و حاوی توهین به حزب یا گروه خاصی پرهیز گردد.

عبارت زیر را تکمیل کنید: